Ostatnio zmieniony przez KR205RG dnia 2014-11-04, 14:49, w całości zmieniany 1 raz
Reklamy
Auto-Nalepa
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 2
2012-09-19, 09:52 AUTO-NALEPA Węgrzce OPINIE
Witam
Pan K. rzeczywiście był naszym klientem, do czasu zdarzenia opisanego przez Niego, sam poprosiłem Go żeby więcej nie korzystał z naszych usług.
Jeżeli ktoś z Państwa wczytał się uważnie w opowieść klienta powinien wychwycić pewne rzeczy których Pan K. nie wytłuścił:
1.półoś sam zakupił w jakimś sklepie, sam ją montował/demontował ok 3-4 razy z kolegą u siebie w garażu i dopiero po 2 tygodniach boju z wyciekającym olejem dotarł autem do nas z prośbą o diagnozę i pomoc ponieważ rozłożyli już ręce i są bezradni.
Półoś wymontowaliśmy pierwszy raz po to żeby stwierdzić czy nie jest uszkodzone uszczelnienie-co jest najczęstszą usterką,po jej zamontowaniu pracownik stwierdził że półoś wchodzi za płytko do skrzyni, po jej ponownym wyjęciu i pomierzeniu okazało się że półoś jest źle wykonana (w złym miejscu osadzone łożysko). Półoś została zamontowana a klient poinformowany w czym jest problem. Jeżeli klient sam sobie kupuje półoś i sam ją montuje to czemu ja mam ją reklamować,albo blokować sobie stanowisko aż klientowi sklep rozpatrzy reklamację, poza tym mieliśmy postawić diagnozę, ponieważ klient sam sobie naprawia auto.
2.klient zlecił znalezienie przyczyny krzywo ustawionego tylnego koła (sami od siebie nie naprawiamy nie zleconych rzeczy), w trakcie rozmowy podczas przyjmowania auta ustaliłem z klientem że może być krzywa ośka łożyska piasty, wahacz tylny, czop belki tylnej lub sama belka. Belka zawieszenia tylnego oczywiście była wymieniana przez klienta u niego w garażu na jakąś inną używaną. Ustaliłem z klientem że sprawdzimy tylko ośkę łożyska piasty ponieważ nie chce inwestować w auto. Ośkę (bolec) piasty wymontowaliśmy sprawdziliśmy czy nie jest krzywa w tokarce, dla pewności zamontowaliśmy nową ośkę do auta ale koło dalej stało krzywo-zamontowaliśmy więc z powrotem ośkę klienta, będąc pewnymi że jest prosta.
Niestety Pan K. był oburzony tym że ma zapłacić za kontrolę ośki ponieważ koło dalej stoi krzywo.
Właściwie tyle temacie przedstawiłem tylko fakty bez ich komentowania i oczerniania klienta, czego On sam nie mógł sobie darować w stosunku do mojej osoby i firmy.
Krzysztof Nalepa[/b]
KR205RG
Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 4
2012-11-07, 00:55 POST DO USUNIĘCIA
POST DO USUNIĘCIA
Ostatnio zmieniony przez KR205RG dnia 2014-11-04, 14:50, w całości zmieniany 1 raz
noon
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 2
2013-03-03, 17:11 AUTO-NALEPA Węgrzce OPINIE
Witam
KAŻDY UWAŻNY OBSERWATOR TEGO SPORU ZAUWAŻY PARĘ CIEKAWYCH FAKTÓW Jeden z nich:
[b]WŁAŚCICIEL AUTA W 2012r MA PRETENSJE O PÓŁOŚ ZAMONTOWANĄ 2001r, CO POKAZUJE NA SKANIE WPISU DO KSIĄŻKI NAPRAW.
[/b]
Jeżeli liczy na 11 letnią gwarancję to... jak brzmi tekst jednej z piosenek, najlepiej oddający osobowość właściciela P205 "I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego."