Forum samochodowe » F1 » Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze...
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze...

Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Autor Wiadomość
V10.pl


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 16776540

Post2019-04-02, 10:56      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
 
Reklamy
Borys87





Post2019-04-02, 10:56      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
Przewagę mogą mieć a i tak Ventyl znowu spartoli... Dobrze, że Leclerc pokazuje mu gdzie jego miejsce...
 
Vettel aka God of Spin





Post2019-04-02, 17:31      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
zaliczy znowu swojego boskiego spina i zostanie pobłogosławiony urwanym skrzydłem.Hahahahahahah.Bo dobry koń to połowa sukcesu.Dobry jeździec jest potrzebny Ferrari a wiec Vettel out w połowie sezonu.Tyle lat zmarnowali i tyle co mistrzostw stracili przez niego.Ferrari powinno się poważnie zastanowić nad pozbawieniem go pensji i obciążenia go stratami za poprzednie lata.
 
PPP





Post2019-04-02, 17:50      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
ZObaczymy, osatnio Max zrujnował wyscig Sebowi tutaj ..... Zabawnejest to ze to LECLERC popełnił błąd spory w Autralii co go kosztwoało 8 sekund , potem to nadrobił bo miał twarsze opony ale taki troll jak BORYS oczywiscie tylko pamieta to co złe vettela Wink A setki jego okrazen czy tysiace juz moze na prowadzeniu w porownaniu z kilkunastoma Leclerca to nic .... młody ma jeszcze spora dorge przed sobą i moze bedzie lepszy alemnie zawsze ci hejterzy i głąby zyciowe bawia które wiedza lepiej Wink)) juz teraz , przegrał LEC mocno z sebem w AUSTRALII to nic , ale raz wygrał wBAH to juz wielki mistrz Wink)) eh ,"mistrzowie" wiedzy , po prosu lewactwo umysowe pełną bęgą ,czyli = to co mi pasuje powiem , resze przemilcze;))) czste "cała prawda całą dobę"(tylko w takim wydaniu w jakim mi pasuj) ndoktrynacja idiotów widzę podziałała w twoim wpadku BORYS;)
 
Ssupra f1





Post2019-04-02, 18:13      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
Vettel i Kimi Alfa Romeo. Lecler i młody SHUMI do Ferrari 2020 💪💪💪💯❤
 
A ty PPP





Post2019-04-02, 20:48      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
jeżeli twierdzisz ze vettel wygrał w australi z leclerkiem to chyba nie oglądałeś wyścigu, taki z ciebie fachura jak z humo.
 
PPP





Post2019-04-02, 21:35      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
Taki sam "fachura" jak humo to jest tylko twój stary.
 
@up





Post2019-04-03, 05:50      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
smiechlem lolz
 
Skoczek13O





Post2019-04-03, 08:22      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
Skoczek130 to c*pa!
 
@ppp





Post2019-04-03, 10:05      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
Ty jestes za to wielkim znawcą.Nawet nie wiesz co sie stało w Australii.Zapewne następny fan tego przereklamowanego miszcza sebastiana aka kierowca nr 2,formuła elektryczna w 2020 wita.Ciekawostka,wszyscy tak sapią ze f1 to bzdura bo każdy kto dostanie mistrzowski bolid zdobędzie tytuł.Korekta,każdy z wyjątkiem sebastiana aka „przepraszam chłopaki”hahahhahahahahaha Ps.stara humucwela weźmie wszystkim oprócz vettela hahahahahaha
 
gnojarekŹuk





Post2019-04-03, 19:30      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
2 dni testów w Bahrajnie a tu cisza. Co Wy tam robicie w tej redakcji? Trolujecie pod nickiem Homocośtam? Bo F1 to macie raczej w d****
 
@up





Post2019-04-03, 20:49      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
zuczku zajmuj sie tym swoim 'gownem' na ktorym sie znasz a nie pisz jak ma ktos prowadzic portal zaloz sobie swoj np o toczeniu gowna przez zuczka gnojarka lel
 
gnojarekŹuk





Post2019-04-03, 21:29      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
Ooo, @up - następny troll. Homusiu zmieniłeś nicka? Daj sobie spokój szczeniaku bo ci mama nie zapłaci za internet.
 
Darth#drag





Post2019-04-03, 21:34      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
gnojarekZuk dobrze gadasz, chyba trzeba znaleźć sobie inny portal o F1, bo tu nic się nie dowiesz, tylko trol na trolu. A ten cały @up to gówno ma zamiast mózgu.
 
@up





Post2019-04-03, 23:09      Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Odpowiedz z cytatem
gnojarekŹuk=Darth#drag piszesz kolo sam ze soba i sam ze soba sie zgadzasz? no to faktycznie niezle masz 'gowno' w tej swojej glowce, cya
 
Forum samochodowe » F1 » Bottas: W Chinach bolid Ferrari może mieć jeszcze... Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: