Forum samochodowe » Serwis V10.pl » Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców

Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Autor Wiadomość
Rysiek juz nie ma Audi A6


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 9624

Post2007-05-18, 23:49      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
Jak zapewne zauwazyliście, uruchomiliśmy opcje komentowania newsów, opisów kierowców, rajdów, aktualnosci, relacji i prawie wszystkich innych dokumentów w serwisie V10.pl. Wszystko to jest zintegrowane także z odpowiednimi forami tutaj.

Poczynając od czerwca będziemy tu ogłaszać Top 10 Komentatorów Miesiąca, wg największej liczby komentarzy w danym miesiącu kalendarzowym,

Najlepsi będą dostawac od nas nagrody i upominki np. koszulki Smile

Oczywiście NIE liczą się i bedą kasowane wszelkie komentarze typu: "pierwszy!" czy "wpisujcie miasta, którym sie podoba to BMW!" Very Happy licza sie i beda zostawiane tylko sensowne komentarze, a wiec.. Powodzenia! i zapraszamy do komentowania i dyskusji Smile
 
Reklamy
Rysiek juz nie ma Audi A6


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 9624

Post2007-07-02, 23:26      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
Top 10 komentatorzy czerwca 2007:

1. Horky 32
2. andrzej2 13
3. jak_23 10
4. artur0303 10
5. armatron 7
6. śruba72 7
7. kylo101 7
8. Noobio 5
9. owca 5
10. Benelli 4

gratulacje i chetni z top10 moga sie zglaszac po koszulki V10 Smile
 
Tomek


Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 673
Miasto: Rzeszów

Post2007-07-03, 16:19      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
Rysiek napisał:

gratulacje i chetni z top10 moga sie zglaszac po koszulki V10 Smile

Tia, koszulki...
 
lewandek Mercedes-Benz
W126 420SE

Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 4212
Miasto: Gorzów Wlkp.

Post2007-07-03, 16:40      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
Z tego co wiem, zostaly wyslane w ubieglym tyg. takze troche cierpliwosci. Do Presleya Poczta Polska dostarczala koszulke ponad 2 tyg...
 
Rysiek juz nie ma Audi A6


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 9624

Post2007-07-03, 23:19      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
tia, to byl rekord polski.. powiem wam cos lepszego, jedna umowa z wroclawia do warszawy, wyslana PRIORYTETEM poleconym (listem) idzie juz 1,5 tygodnia i nie moze dojsc..
 
lewandek Mercedes-Benz
W126 420SE

Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 4212
Miasto: Gorzów Wlkp.

Post2007-07-03, 23:32      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
Polecone zawsze dluzej ida Smile
 
Rysiek juz nie ma Audi A6


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 9624

Post2007-07-03, 23:43      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
g..prawda Wink wysylam co miesiac takze z wrocka, takze do wawy, albo do lublina do ksiegowej listy polecone priorytet czyli identiko i ciekawostka: ZAWSZE od roku miesiac w miesiac, wysylam ok 14tej i sa nastepnego! dnia w lublinie/wawie Laughing wiec ja nie wiem jak to im dziala raz 1 dzien raz 2 tygodnie to samo idzie..
 
lewandek Mercedes-Benz
W126 420SE

Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 4212
Miasto: Gorzów Wlkp.

Post2007-07-03, 23:47      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
Widzisz - jakbys wysylal nie polecone to by jeszcze tego samego dnia pewnie miala Wink
 
Tomek


Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 673
Miasto: Rzeszów

Post2007-07-04, 16:43      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
Listy dwa wysyłałem ostatnio, polecone priorytety ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenia wróciły do mnie po ponad trzech tygodniach (a pieczątki nadania od odbiorcy miały daty jakieś dwa dni po moim nadaniu). Ale ponad 12zł poczta ze mnie zdarła za to...
 
andrzej2


Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 342
Miasto: labedy

Post2007-07-09, 20:28      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
Dzisiaj dostałem paczkę z koszulką Very Happy

Takiej przesyłki jeszcze w swoim życiu nie dostałem.Koperta wyglądała jakby przed chwilą została wyciągnięta z kosza na śmieci.Koperta była oczywiście otworzona (delikatnie powiedziane, powinno być rozszarpana Laughing ) Shocked i aż dziwne że koszulka dotarła do adresata i wydaje się być nie naruszona Rolling Eyes

Tak wygląda jakość usług w firmie Poczta Polska.
Radzę więc korzystać z jej konkurencji aby nie być kiedyś zaskoczonym Wink

PS.

Dzięki za koszulke Wink
 
Wiewiór81 Były redaktor :)
Suzuki DL650

Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 917
Miasto: Warszawa - Mokotów

Post2007-07-09, 20:39      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
andrzej2 napisał:
Koperta wyglądała jakby przed chwilą została wyciągnięta z kosza na śmieci.

A mówiłem Lewandkowi, że to nie jest dobre miejsce na trzymanie kopert, i że odbiorcy na pewno się zorientują... Wink
 
andrzej2


Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 342
Miasto: labedy

Post2007-07-09, 21:49      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
Chyba mały ten kosz i się troszkę gniotą Wink
 
Rysiek juz nie ma Audi A6


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 9624

Post2007-07-10, 08:50      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
poprosimy fotke na forum w koszulce na dowod ze doszla Wink
 
Tomek


Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 673
Miasto: Rzeszów

Post2007-07-10, 16:10      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
Tak i galerię koszulkowiczów V10 zrobimy Laughing
 
Rysiek juz nie ma Audi A6


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 9624

Post2007-07-10, 22:21      Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Odpowiedz z cytatem
o dobry pomysl czekamy Smile
 
Forum samochodowe » Serwis V10.pl » Komentatorzy miesiąca - comiesięczne ogłoszenia zwycięzców Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: