Forum samochodowe » Audi forum » a4 1.8 avant lpg pytania do wtajemniczonych
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

a4 1.8 avant lpg pytania do wtajemniczonych

Autor Wiadomość
1zico1 opel
vectra b caravan

Post2010-02-13, 19:58      a4 1.8 avant lpg pytania do wtajemniczonych Odpowiedz z cytatem
a4 uzytkuje od 2 miesięcy, więc jestem kompletnym laikiem, nurtuje mnie pare drobiazgów tj. po uruchomieniu silnika na liczniku w miejscu przejechanego dystansu km pojawia sie napis 1n1 tak sądze dopiero po jakimś czasie pojawia się przejechany dystans, czy to jakiś błąd ,informacja serwisowa,druga sprawa to tępy stukot z przodu gdy ją gdzieś "dobije" w dziurze w asfalcie naprzykład albo na garbie, poprzedni właścicxiel wymieniał wachacze tak twierdzi,czy może to być drążek stabilizacyjny?? pomóżcie bo nie znam wogóle tego auta ,słyszałem różne opinie ,jedni nażekają ,inni sobie chwalą ,czy to prawda że remont zawieszenia jest bardzo drogi???

Reklamy
grzemo

Post2010-02-14, 12:30      a4 1.8 avant lpg pytania do wtajemniczonych Odpowiedz z cytatem
in1 to informacja serwisowa o przeglądzie, można ją skasować kombinacją pokręteł w liczniku (było to na forum), co do drugiego pytania proponował bym najpierw wymianę łączników stabilizatora (najczęściej to one dają takie odgłosy, a nie sprawdzisz ich na szarpakach).

1zico1 opel
vectra b caravan

Post2010-02-14, 13:06      a4 1.8 avant lpg pytania do wtajemniczonych Odpowiedz z cytatem
jak można usunąć ten komunikat?? nie mogę się doszukać na forum

grzemo

Post2010-02-14, 17:05      a4 1.8 avant lpg pytania do wtajemniczonych Odpowiedz z cytatem
Możemy wykonać czynności używajac dwóch pokręteł w licznikach.
Inspekcja oleju - OIL
1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk A,
2. Włączyć zapłon,
3. W polu wyswietlacza licznika kilometrów pojawią się litery "Service OIL",
4. Zwolnić przycisk A,
5. Wyciągnąć przycisk B i przytrzymać aż na wyświetlaczu pojawi się "Service - - -

Inspekcja serwisowa - INSP