2009-01-13, 00:38 Audi A8 3.3TDI wymiana wałków rozrządu
mam pytanie regeneruję wałki u świątka czy do regenerowanych wałków mogą iść elementy zastępcze nie kupione w serwisie czyli zamienniki (dżwigienki,popychacze,podkładki) zapewniano mnie że wszystkie wymiary się zgadzają z oryginałem i oczywiście wytrzymałością ale świątek mówi że do regenerowanych u niego tylko oryginał i kupić u niego troche nie chce mi się wierzyć że wałki regenerowane i nie można użyć zamienników,co wy na to , zrobiłem już rozeznanie ale z chęcią posłucham waszych opini ,POZDRO.....
Reklamy
SCORPI
Audi A6 Avant
2,5 TDI 180 KM TipTronic
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 118
2009-01-13, 07:58 audi a8 3,3tdi wałki rozrzadu wymiana
Ja porównywałem ceny tych elementów do 2,5 Tdi
Zamienniki i w Aso to była ta sama cena, a i jest pewność, że będzie Ok, bo oryginał.
Powiem ci tylko jedno, że nie ma, co kupować jakiś zamienników wałków rozrządu, bo zaczynają się wycierać się po 2mc. Ja założyłem z 1 strony zamienniki i a z drugiej oryginał i zamienniki już nosiły lekkie ślady zużycia a oryginał był nienaruszony
Napisz ile kosztowała ciebie regeneracja u Świątka?
I jakie ceny były tych części w serwisie?
Jestem ciekaw jak to wygląda w porównaniu do 2,5 Tdi
SCORPI
Audi A6 Avant
2,5 TDI 180 KM TipTronic
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 118
2009-01-13, 08:01 audi a8 3,3tdi wałki rozrzadu wymiana
2009-01-13, 14:52 audi a8 3,3tdi wałki rozrzadu wymiana
witam,ja tak też uważam ,że oryginał to oryginał ale już wcześniej kupiłem te zamienniki i teraz chyba jestem bez wyjścia czekam teraz na wałki regenerowane od świątka podobno go bardzo chwalą , co do ceny to komplet 32 szt.dzwigienek,32szt.popychaczy,32szt.podkładek za wszystko 1620zł.i nieżle to wygląda , wałki 4szt.regeneracja z dwoma kołami zębatymi na wałku(moje zdarte zęby na dwóch wałkach) dodaje mi nowe dwa koła to cena 2000zł,do tego dojdzie uszczelka,planowanie głowicy,dwie rolki,paski,olej i oczywiście pan mechanik ale tego jeszcze nie znam cenn,dzięki za te wiadomości mi bardzo ważne ,wiesz ja bym mógł robić tylko jedną strone bo druga była dobra ale przy okazji jak wszystko na wierzch to robie sobie dwie żeby mieć spokój na 200tys. km ,a powiem ci czemu to robie bo samochód leżał na dachu i wtedy właśnie zaczeło stukać z jednej strony olej poszedł do zaworów czy coś takiego i taka właśnie była przyczyna u mnie nic nie stukało przed wypadkiem jak wiesz o co chodzi to opisz tą sytuację,POZDRO......