witam posiadam audi a6 2.5tdi qattro od jakis 7 mcy kupilem je w szwajcari z padnietym silnikiem mowili ze pasek sie urwal ale zdemontowalem silnik 2wie glowice ipompe wtryskowa pompa byla padnieta za regeneracje dalem 2100 zrobilem glowice tzn plaszczyzne i zawory zmontowalem do kupy i auto chodzi ale nie tak jak wy piszecie na forum na nirzszych biegach jeszcze sie rozpedza ale gdy przekraczam 3.200 konczy sie moc do 4000 juz sie wlecze.podpiolem pod kompa brak bledow turbina jest nowa ma z 10,000 km jest jeszcze zaplombowana morze trzeba ją wyregulowac nie wiem co juz robic .auto rozpedza sie do 160 apotem to juz slabnie morze mi jakos pomozecie dzieki pozdrawiam...
Reklamy
FISHER331
audi
a6 c5 avant quattro
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 87
Miasto: wiedeń
2010-01-25, 22:15 brak mocy po 3.200 r.p.m
Przyczyn może być wiele,najlepiej gdybyś zrobił logi statyczne i dynamiczne i je tu wkleił.
gregsuiss
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 5
2010-01-26, 09:05 brak mocy po 3.200 r.p.m
a co to są te logi nie mam pojecia?
Giersiak
Audi
A6
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 70
Miasto: 3miasto
2010-01-26, 09:58 brak mocy po 3.200 r.p.m
ciesz sie kolego ze do tych obrotow ci sie tylko kreci bo mi powyzej 3 tysiecy sie stala kolizja silnika krzywka niezdazyla sie schowac ulamala sie i wpadla miedzy walki to jest samochod jak to moj mechanik powiedzial dla ludzi bogatych za pompe troszke sie skasowali w pomorskim max 1500 zl biora ale to juz taka gora wielka a co moze byc z twoim hmm moze komputer pada i niedaje dobrej dawki zobaczy czy wtryski masz mokre ... mi po kolizji pokazywal blad pompy a okazal sie padniety komputer lalo na wtryski gasl itd itp ale juz jezdzi i dalej bede nim latal [/quote]
FISHER331
audi
a6 c5 avant quattro
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 87
Miasto: wiedeń
2010-01-26, 19:26 brak mocy po 3.200 r.p.m
Logi statyczne robisz przy zapalonym silniku podczas postoju,dynamiczne podczas jazdy. Chodzi o to ze trzeba sprawdzić wszystkie parametry silnika,bez tego ciężko cokolwiek powiedzieć
dawid7721
Audi
A6
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 172
2010-01-27, 19:57 brak mocy po 3.200 r.p.m
Próba statyczna
warunki konieczne: Samochód stoi na biegu jałowym; Silnik włączony, robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej.
Próba dynamiczna.
Warunki konieczne: Samochód jedzie, robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej III bieg należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym, przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log.
Próba dynamiczna powinna być bezwzględnie wykonana przez dwie osoby - kierowcę i diagnostę.
Uwaga dla posiadaczy automatycznej skrzyni biegów TIPTRONIC: pedał akceleratora należy użyć z wyczuciem - tak, by był w pozycji 255 (max) - wciśnięcie p*u [mocno] do oporu spowoduje włączenie procesu Kickdown i tiptronic zredukuje bieg.
KICKDOWN - jest to proces występujący w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów polegający na gwałtownej redukcji biegu. Elektroniczny układ zmienia przełożenie na niższe (nawet o dwa miejsca np. z "czwórki" na "dwójkę") w wyniku gwałtownego naciśnięcia na pedał gazu, zwykle jest to sygnał rozpoczęcia manewru wyprzedzania. Obecnie systemy są tak zaawansowane, że przystosowują się do stylu jazdy kierowcy.
dawid7721
Audi
A6
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 172
2010-01-27, 20:03 brak mocy po 3.200 r.p.m
Jak nie wiesz jak to zrobić to nie kombinuj ,tylko poszukaj kogoś kto się zna jak się robi logi z twojej okolicy, żeby ci pomógł je zrobić . Powodzenia
gregsuiss
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 5
2010-02-18, 15:53 brak mocy po 3.200 r.p.m
witam a wiec jednak to byla przeplywka dawala tylko 50 % kupilem uzywke za 2 stowy auto zasuwa ale tu na forum przeczytalem ze jezeli przeplywka nie jest calkiem padnieta trzeba ja wykapac w plynie hamulcowym no tylko zanuzyc na jakies 24h wyczyscic delikatnie papierem w tej dziurce i auto gania jak nowe nie wierzylem ze to morze pomoc ajednak.jeszcze przeplywke zalozylem chyba to byla od passata z innym numerem mowie o batonie iauto chodzilo .teraz jezdze na orginalnej zobaczymy ile ?tamta mam na zapas. nowa przeplywka jakies 6 stow czemu nie sprobowac kapieli koszt plynu to jakies 9 zeta dzieki temu co napisal o tym pozdrawiam ...
FISHER331
audi
a6 c5 avant quattro
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 87
Miasto: wiedeń
2010-02-18, 18:46 brak mocy po 3.200 r.p.m
gregsuiss nie wierz w te brednie o czyszczeniu przepływki
Tu masz wszystko na temat.Posty Piotrusia
http://www.a6klub.pl/allczyszczenie-przeplywomierza-vt12847.htm
gregsuiss
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 5
2010-03-23, 22:35 brak mocy po 3.200 r.p.m
od przemucia przeplywki zrobilem juz prawie 5 tys.dojechalem do szwajcarji i tu smigam co dzien do roboty bez problemow.zgodze sie ze nie morzna czyscic przeplywki pedzelkiem bo to jest za delikatna rzecz ale czasami warto sprubowac jezeli juz niema wyjscia pozdrawiam....
nokia666
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 7
2010-03-27, 13:17 brak mocy po 3.200 r.p.m
witam
miałem dokładnie ten sam problem co ty kolego brak mocy powyżej 3200obr., jeździłem tak prze półtorej roku od mechanika do mechanika nikt nie wiedział co to może być w większości stawiali na pompe albo turbine, że się skończą bo auto ma już 270tys. w końcu trafiłem do mojego starego mechaniora, który przyznał się że nie pomoże ale ma szpeca od tego typu spraw. NO i pomógl w dosłownie 5 minut. podłaczył komputer i był to co zawsze u wszystkich czyli "NIC" niby wszytsko OK, drugie to co zrobił to odłączył przepływke i kazał mi się przejechać i wtedy WOW wiadomo auto przełaczyło się po 200 metrach w stan serwisowy ale zanim tak się stało potwór nie samochów chociaż i tak jak mi powiedział to jechało na pół "gwizdka". Po tym stwierdził że trzeba wymienić przepływkę i tak zrobiłem za 200zł nową z robociną za 40zł u mojego starego mechanika teraz przy przyspieszaniu muszę się mocno trzymać kierownicy żeby mnie w fotel nie wcisnęło.
A reasumująć rada dla każdego kto ma taki problem,samemu proponuje odłaczć przpływkę i przejechać się pare metrów z wciśniętym p*em gau do dechy jak jest zmiana to wiadomo że to przepływka a odłączenie tego ustrojstwa na nic nie negatywnie nie wpływa a tylko daje pogląd na sytuację co się dzieje z autem, później ewentualnie można podjechać na serwis żeby podłączyli kompa i wyzerowali błędy.