Forum samochodowe » Audi forum » komunikat na wyświetlaczu. o co chodzi?
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

komunikat na wyświetlaczu. o co chodzi?

Autor Wiadomość
piotrekkawa

Post2008-07-02, 16:09      komunikat na wyświetlaczu. o co chodzi? Odpowiedz z cytatem
witam wszystkich serdecznie. dwa tygodnie temu kupiłem a6 2,5 tdi 150 KM. 98r. moje pytanie dotyczy komunikatu na wyświetlaczu komputera; BEIM EINLEGGEN EINER FAHRSTUFE IM STAND FUSSBREMSE BETATIGEN. zgłaszam się do Was drodzy forumowicze ponieważ jestem całkowicie zielony i w niemieckim jak i w informatyce(chyba żeby komputer miał koła to wiedziałbym więcej). sęk w tym ,że w sobotę chcę wyjechać,czeka mnie trasa 450 km w jedną mańkę i nie wiem czy olać te dziwne hasła,czy coś z tym robić. z góry dziękuję za pomoc. jak coś to moje gg;12321639. HILFE-o tyle znam niemiecki Embarassed

Reklamy
Olus28 Audi
A6 Quattro S-Line

Post2008-07-02, 20:28      komunikat na wyświetlaczu. o co chodzi? Odpowiedz z cytatem
witam wszystkich,jestem nowy na forum i jutro stane sie posiadaczem audi a6,napewno masz automatyczna skrzynie biegow i ten komunikat oznacza,zebys nacisnal hamule, za nim wrzucisz bieg.Pozdrawiam.

piotrekkawa

Post2008-07-03, 15:48      komunikat na wyświetlaczu. o co chodzi? Odpowiedz z cytatem
no fajno,dzięki jak nie wiem co,bo już się obawiałem jakiejś awaryji Very Happy

Rysiek

Post2008-07-03, 21:54      komunikat na wyświetlaczu. o co chodzi? Odpowiedz z cytatem
piotrekkawa napisał:
awaryji Very Happy

no bez jaj co ma awaria(awarii) do ryja? Smile

krzys1123

Post2008-10-30, 21:57      komunikat na wyświetlaczu. o co chodzi? Odpowiedz z cytatem
witam ja tez jestem nowy i mam problem nie dawno kupilem audi a6 2.5tdi 98rok pieknie sie jezdzi tylko zapalila mi sie kontrolka abs i miga wykrzyknik prosze o jakies wskazówki z góry wielke dzieki

Rysiek

Post2008-10-30, 23:12      komunikat na wyświetlaczu. o co chodzi? Odpowiedz z cytatem