moje 740iL ma problemy z duuuzym spalaniem, pomocy please
Autor
Wiadomość
memphi$
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 2
2010-11-05, 21:10 moje 740iL ma problemy z duuuzym spalaniem, pomocy please
Witam, to mmoje pierwsze BMW w moim życiu, oby nie ostatnie, a mianowicie jest to 740iL z 1996 roku, przebieg 270 tyś km, zawsze benzyna, kupiłem tydzień temu, problem jaki z nią mam to taki że spalia mi około 40 litrów na 100km, przy normalnej jezdzie do 3 tyś obrotów. co może być przyczyną>? dodam że silnik czasami nie odpala od razu, mianowicie musze nim pokręcic, jak go przegazuje troche i spada z obrotów to słysze jakieś takie małe strzelanie.prosze o pomoc bo te 40 litrów to lekka przesada ja wiem, że to 4.0 V8 ale tyle to czołg wpierdddddd. dziękuje ze góry za rady. Mario
Reklamy
Lucius
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 7
2010-11-05, 23:56 moje 740iL ma problemy z duuuzym spalaniem, pomocy please
Mam dwie sztuki z tym silnikiem i wiem że twoja powinna palić około 20l na mieście i koło 10-12 na trasie przy normalnej jeździe , stawiam że masz uwalone sondy , wymiana nie zaszkodzi a może tylko pomóc , nie są drogie , około 180pln za sztukę
Zacznij od tego a potem można szukać głębiej jeżeli nie będzie poprawy i miej też na uwadze że takie spalanie na krótkich odcinkach i na zimnym silniku to normalka , niestety trzeba płacić za ponadprzeciętne osiągi
Pozdrawiam !
memphi$
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 2
2010-11-06, 17:49 moje 740iL ma problemy z duuuzym spalaniem, pomocy please
Lucius, dzięki za rade, masz może jakąś ściąge jak je wymienić? nigdy nie miałem V8 .
Lucius
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 7
2010-11-06, 19:42 moje 740iL ma problemy z duuuzym spalaniem, pomocy please
Odkręca się je kluczem 22 , są widoczne przy katalizatorach , nie powinieneś mieć problemu z wymianą
ddst
Skoda
Octavia wersja czołgowa :P
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 76
Miasto: Kraków
2010-11-09, 18:37 moje 740iL ma problemy z duuuzym spalaniem, pomocy please
może się czepiam, ale masz silnik 4.4, nie znam się za bardzo ale tak na logikę skoro nie przeciążasz silnika to znaczy że albo Ci ucieka paliwo zanim dotrze do komory silnika (dziurawy bak, chociaż nie wiem jak by go można przebić?), albo sprawdź czy paliwo Ci nie ucieka rurą wydechową, jeśli tak to możliwe że jest problem z układem zapłonowym, ale mechanikiem nie jestem.