Witam serdecznie kolegów, potrzebuję waszej rady, przełożyłem silnik ABZ na nowszy i komputer od skrzyni biegów przestał się komunikować więc go wymieniłem na jeden z dwóch który może być z silnikiem AVP, ale teraz mam biegi na 4-7 sekund i włącza się tryb awaryjny, załącza się 4ka i koniec.błędy jakie mam na vagu to:
audi a8 4.2 quatro 1998 silnik avp 2000-2002
to są błędy jakie wyskakują w tedy jak ruszam na 1nce daje gaz i włącza się tryb awaryjny część błędów pochodzi z tabeli testowanych wyjść i są sporadyczne
18170 - cewka N110 zwarcie do plusa
18223 - zawór kontroli ciśnienia 1 N215- zwarcie do plusa
18228 - zawór kontroli ciśnienia 2 N216- zwarcie do plusa
18233 - zawór kontroli ciśnienia 3 N217- zwarcie do plusa
18237 - zawór kontroli ciśnienia 4 N218- otwarty obwód/zwarcie do masy
18242 - Zawór kontroli ciśnienia 5 N233 otwarty obwód / zwarcie do masy
18153 - Zasilenie napięciem cewki - zwarcie do plusa
18227 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 obwód otwarty / zwarcie do masy
18222 - Zawór kontroli ciśnienia 1 N215 obwód otwarty / zwarcie do masy
17145 Zawór przełączający C Zawór przełącznika 3=> cewka 3 N90 - otwarty obieg/
To błąd który jest zawsze po przejściu w stan awaryjny:
18156 - Jednostka kontrolna uszkodzona bardzo rzadko myślę że ponieważ przestawiałem lewarek dźwigni biegów pojawia się błąd 17090 (P0706) Transmission Range Sensor Circuit Range/Performance
dodam że czasem skrzynia jest na 4 ale nie zapalają się wszystkie kontrolki załączonego biegu na czerwono i ważna informacja, pozycjoner do tego komputera powinien być 10 pinowy, tz. 9cio w rzeczywistości a jest 8 mio, ale patrząc na schemat elektrycznie jest wszystko ok bo idą dwa kabelki do jednej szyny przełączników rozdzielonej na dwie ale i tak te przewody łączą się w instalacji. w 8 pinówce jest jedna szyna i jeden kabelek.
Do tego dochodzą błędy silnika:
16885 (P0501) Vehicle Speed Sensor Range/Performance
18058 Magistrala CAN tablica przyrządów - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17981 Zawór magnetyczny zawieszenia silnika strona 2 - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17985 Zawór magnetyczny zawieszenia silnika strona 1 - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem poduszki mam bez wtyczek old style dlatego taki błąd
17529 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 2 - zwarcie na masę
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17525 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - zwarcie na masę
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
lambda nie ma znaczenia błąd pojawia się tylko po zapaleniu silnika i po skasowaniu nie wraca aż do następnego uruchomienia. troszkę przydługo ale chciałem szczegółowo
|