Witam! Zwracam się do Was jako doświadczonych w branży Audi Allroad z prośba o pomoc. Otóz zamierzam kupić Allroada - stać mnie na roczniki 2000 max do 2003. Mam prośbę o pomoc w wyborze jaki silnik sprawuje się w tym aucie najlepiej. Ze wstępnych mych ustaleń wynika, że silnik 2,5TDI nie ma dobrej opinii z uwagi na jego awaryjność oraz wysokie koszty utrzymania (serwis) - powyższe niejako potwierdza wysoka ilość oferowanych aut z tym silnikiem. Stąd pytam czy 2,7 Bi Turbo faktycznie jest drogie w utrzymaniu, czy można w nim zakładać instalację LPG - jeżeli tak to jaki system. Czy silnik 2,7 biturbo dobrze znosi LPG no a przede wszystkim na co w szczególności zwracać uwagę przy zakupie tego modelu - czy faktycznie przed zakupem trza wybrać się do serwisu? Jakie elementy czy podzespoły są jego piętą Achillesową i gdzie (niestety) można "utopić" pieniądze. Dzieki za wszelkie odpowiedzi - ciekawy jestem czy ostudzicie mi zapał do tego modelu i czy Allroad okaże się tylko moim niespełnionym marzeniem. Pozdrawiam. Marcin.
Reklamy
robsonsuper
audi
a6 c4 avant
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 28
Miasto: Chełm
2009-01-19, 09:18 wybór modelu allroada
Witam problem z silniklami 2.5 tdi zmniejszył się po 2001 roku jak weszła 2 generacja silnika (ponoć poprawione błędy młodości) a problemy z allroudem to zawieszenie (pneumatyka) dużo ludzi na to psioczy, pompa do wymiany lub regeneracji i do boju.
gregorgarage
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 16
2009-01-22, 08:04 wybór modelu allroada
Coraz wiecej trafia do nas allroadow z lat 2000 - 2--4 z usterka opadania zawieszenia. Miechy pneumatyczne rozszczelniaja sie albo padaja agregaty. Cena nowego amortyzatora pneumatycznego w ASO to 4000zl agregat tez nie jest tani. Silniki 2.7 bi turbo b.dobrze sie sprawuja ale niestety sa paliwozerne. Nie widzialem jeszcze u nas egzemplaza z LPG wiec nic nie moge powiedziec.