ar.155. Panowie mam taki problem,a mianowicie próbuję odpalić silnik 1.8 TS 16V -załapuje może na 2sekundy i zdycha-to na zimnym silniku ,wiec odpalam z samego gazu i jest ok. Przykładowo po 10min. próbuję go przełączyć na benzynę i zdycha. Gdy rozgrzeje silnik na gazie trochę bardziej gaszę go i próbuję ponownie odpalić na benzynie. Dzieje się tak:załapie na chwilke ok.1000 obrotów poczym spada do max.500 bo mniej licznik nie może mi pokazać także nie wiem dokładnie czy ma 500 czy moze 300obr.Ledwo tyrkoli aż wkońcu zgaśnie,- a jeżeli mi nie zgaśnie próbuję dodać troche gazu,wtedy na chwilkę spada jeszcze bardziej z obrotów, że wydaje się że powinien zgasnąć a tu po paru sekundach wchodzi na obroty ,ale tak jakby nie palił na wszystkie cylindry aż do 3000 obr. Powyrzej tych obrotów zaczyna chodzic równomiernie, ale nie z tą samą mocą co np. na gazie. Puszczam gaz i dodaję ponownie -sytuacja dzieje się tak samo. Dodam jeszcze, że teraz to "marchewa" świeci mi się non-stop, a wcześniej jak pochodził trochę czy to na benzynie czy na gazie to gasła, a i jeszcze jedno pompkę paliwa wymieniałem w zeszłym roku w listopadzie. Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Może ktoś miał podobne problemy,co robić,od czego zacząć?
Paliwo dochodzi.W zeszłym roku jak byłem na regulacji gazu to komp pokazywał błąd czujnika halla ale wtedy to nic takiego mi się nie działo wszystko było ok.A tak przy okazji to zaczął mi się świecić ABS -tak zupełnie bez powodu-sprawdziłem bezpieczniki i są w porządku także pewnie któryś z czujników padł,macie może jakieś pomysły odnośnie tego odpalania?
Swiece i okablowanie również wymieniłem w zeszłym roku.Witajcie ponownie , sprawdziłem wtryski-są ok.,świece i kable też w porządku,paliwo dochodzi iskra jest. Sprawdziłem miernikiem trzy wtyczki (1)niebieska podejrzewam że jest od czujnika halla- napięcie zasilenia ma ok.6.3V , wtyczka czujnika-910 OHM,nie wiem czy tak ma być czy nie?, (2)brązowa -możliwe że od czujnika położenia wału ale nie mam pewności -zasilenie 4.98V a rezystancji na wtyczce czujnika nie pokazuje, i (3)żółta nie wiem od czego nie wskazuje ani napięcia ani rezystancji.Może znajdzie się ktoś kto ma pojęcie co to za wtyczki i od czego rzeczywiście są?. Rozglądałem się za tym czujnikiem położenia wału ale nie moge go znaleźć-gdzie on dokładnie się znajduje?prosze o pomoc bo sam raczej nie dam rady !!!
Wszystkie te wtyczki znajdują się po lewej stronie silnika ,pod lewą stroną listwy wtryskowej.[/img][/list][/list]
|