Czy można odkręcić korek na chłownicy na gorącym silniku
Autor
Wiadomość
aaarecki
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 1
2010-01-22, 23:20 Czy można odkręcić korek na chłownicy na gorącym silniku
Witam
Dot. Partnera 1,4
Mam problem, odebrałem samochód z warsztatu po wymianie uszczelki pod głowicą z wszelkimi zabiegami i w momencie jak zgaszę silnik i odkręcam korek na chłodnicy to płyn wali gejzerem .
Wiem że robi się ciśnienie w układzie ale nie sądzę że aż takie, przypuszczam że chyba spaprali robotę.
Przed naprawą też tak było.
Termostat sprawdzałem z nowym, stary trochę wcześniej się otwiera więc chyba lepiej.
Czy zna ktoś przyczynę ?
Pozdrawiam
Reklamy
lukas86bb
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 342
Miasto: Bielsko-Biała
2010-01-23, 00:14 Czy można odkręcić korek na chłownicy na gorącym silniku
Teoretycznie nie powinno, zanim odkręcisz korek sprawdź jakie są przewody od chłodnicy, jeżeli są mocno twarde to oznacza że do układu dostaje się kompresja z cylindrów, a co za tym idzie oznacza to że naprawa nie została wykonana prawidłowo...
kongru24
Volvo, Opel, BMW
S40, Omega, E36
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 14
Miasto: Radom
2010-04-07, 15:16 Czy można odkręcić korek na chłownicy na gorącym silniku
nie odkreca sie nigdy korka na goracym silniku, a jesli przewody od chlodzenia sa twarde to dobrze, tzn. ze jest prawidlowy obieg wody, gorzej jak by nie byly
Easy
Hyundai
Getz
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 241
Miasto: Bardo
2010-04-07, 15:38 Czy można odkręcić korek na chłownicy na gorącym silniku
I normalne, że paruje - tak musi być. Zawsze do silnika płynu chłodniczego dolewa się na zimno, wszystkie oleje, płyny etc. mają wtedy najmniejszą objętość.
johny88
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 26
2010-05-15, 08:29 Czy można odkręcić korek na chłownicy na gorącym silniku
Ale bez przesady, rozumiem może parować ale nie Gejzerem