Forum samochodowe » Ciężarówki » Jakie oleje mineralne i półsynt. uważacie za najlepsze?
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Jakie oleje mineralne i półsynt. uważacie za najlepsze?

Autor Wiadomość
Tyger

Post2009-03-15, 21:46      Jakie oleje mineralne i półsynt. uważacie za najlepsze? Odpowiedz z cytatem
czy w nowoczesnych dieslach należy stosować półsynetyki, jakei oleje są najlepsze na co zwracać uwagę w oznaczeniach czy musi być UHPD itd, który jest lepszy turdus, fuchs titan track, mobil delvac ...?

Reklamy
lukas86bb

Miasto: Bielsko-Biała

Post2009-03-15, 23:06      Jakie oleje mineralne i półsynt. uważacie za najlepsze? Odpowiedz z cytatem
Witam jeżeli chodzi o nowoczesne diesle to syntetyk a po przebiegu powyżej 200tyś warto przejść na półsyntetyk ale nie koniecznie z oleji w pytaniu który jest lepszy turdus, fuchs titan track, mobil delvac ...?to polecałbym fuchs titan track, ale osobiście za najlepszy olej uważam CASTROL np.Magnatec lub egge. Jestem mechanikiem i wiele już silników remontowałem i po castrolu wyglądał jak świeżo umyty w benzynie a pojęcie nagar nie istnieje. Natomiast miałem "przyjemność" rozbierać silnik po lotosie i to był obraz nędzy i rozpaczy (szczególnie w dieslu) centymetrowe warstwy na pokrywie zaworów i w misce. Mobil też zawiódł moje zaufanie jak w 1.9tdi przyszło robić mi pierścienie stałemu klientowi który zawsze wymieniał reguralnie u mnie olej tyle że dostarczony przez niego, i był to zawsze mobil silnik nie wyglądał od wewnątrz zaciekawie wszędzie duża ilość nagaru i brak właściwości czyszcących a był to 5W/30 więc pełny syntetyk. tyle o oleju do silnika, generalnie castrol, jest drogi ale wart swojej ceny

Tyger

Post2009-03-15, 23:11      Jakie oleje mineralne i półsynt. uważacie za najlepsze? Odpowiedz z cytatem