Forum samochodowe » Lexus forum » Lexus LS460 - premiera
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Lexus LS460 - premiera

Autor Wiadomość
lewandek Mercedes-Benz
W126 420SE

Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 4212
Miasto: Gorzów Wlkp.

Post2006-12-07, 00:27      Lexus LS460 - premiera Odpowiedz z cytatem
Kilka fotek z wczorajszej, szczecinskiej premiery Lexusa LS460. Premiera odbyla sie w ramach Lexus Fashion Night 2.
Obraz-023.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  63.08 KB
 Odsłon:  2662 raz(y)

Obraz-023.jpg

Obraz-026.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  66.66 KB
 Odsłon:  2616 raz(y)

Obraz-026.jpg

Obraz-030.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  57.48 KB
 Odsłon:  2975 raz(y)

Obraz-030.jpg

Obraz-031.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  48.74 KB
 Odsłon:  3007 raz(y)

Obraz-031.jpg

Obraz-032.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  75.8 KB
 Odsłon:  2393 raz(y)

Obraz-032.jpg

Obraz-034.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  67.13 KB
 Odsłon:  2457 raz(y)

Obraz-034.jpg

Obraz-035.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  60.4 KB
 Odsłon:  2636 raz(y)

Obraz-035.jpg

Obraz-039.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  64.6 KB
 Odsłon:  2450 raz(y)

Obraz-039.jpg

Obraz-043.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  75.97 KB
 Odsłon:  2368 raz(y)

Obraz-043.jpg

Obraz-044.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  75.22 KB
 Odsłon:  2474 raz(y)

Obraz-044.jpg

 
Reklamy
lewandek Mercedes-Benz
W126 420SE

Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 4212
Miasto: Gorzów Wlkp.

Post2006-12-07, 00:29      Lexus LS460 - premiera Odpowiedz z cytatem
Mamy zaproszenie na testy Lexusow - takze jak portal ruszy, akurat moze zalapiemy sie na pierwszy w Polsce test Lexusa 600h, ktory pojawi sie wiosna 2007 Smile
Obraz-001.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  66.89 KB
 Odsłon:  2419 raz(y)

Obraz-001.jpg

Obraz-016.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  72.45 KB
 Odsłon:  2506 raz(y)

Obraz-016.jpg

Obraz-017.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  66.52 KB
 Odsłon:  2570 raz(y)

Obraz-017.jpg

Obraz-019.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  74.53 KB
 Odsłon:  2420 raz(y)

Obraz-019.jpg

Obraz-019.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  74.53 KB
 Odsłon:  2493 raz(y)

Obraz-019.jpg

Obraz-021.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  50.64 KB
 Odsłon:  2634 raz(y)

Obraz-021.jpg

 
Nogal Audi
A4

Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 3341
Miasto: Kraków, W-wa

Post2006-12-07, 07:48      Lexus LS460 - premiera Odpowiedz z cytatem
Wozek dla mnie jest po prostu PIEKNY! Czy juz wiadomo jakie beda w Polsce ceny ?
A na tescik to podjade nawet do Szczecina Wink
 
lewandek Mercedes-Benz
W126 420SE

Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 4212
Miasto: Gorzów Wlkp.

Post2006-12-07, 08:51      Lexus LS460 - premiera Odpowiedz z cytatem
Niestety wiadomo Smile

335/442 tys pln - szczegolowy cennik: http://www.lexus-szczecin.pl/cenniki/LS460.pdf

Autko nawet w podstawowej wersji stworzone do jezdzenia na tylnym siedzeniu - sterowanie roletami, systemem audio, ekran wyjezdzajacy z sufitu, osobna klimatyzacja - to wszystko dostepne z tylu, regulowane w podlokietniku. Oczywiscie pelna, elektryczna regulacja tylnej kanapy...

Na przelomie maja/czerwca pojawi sie wersja 600h, z hybrydowym silnikiem i napedem na 4 kola. Prawdopodobnie bedzie zamowiona wersja dluzsza, z takim fotelikiem i bedzie to pierwsze auto, w ktorym nie bede sie upieral, zeby siedziec za kierownica - szczegoly ponizej Smile

Cena zapewne bedzie juz zupelnie nieprzyzwoita Smile
15.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  55.85 KB
 Odsłon:  2588 raz(y)

15.jpg

19.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  68.87 KB
 Odsłon:  2451 raz(y)

19.jpg

 
Nogal Audi
A4

Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 3341
Miasto: Kraków, W-wa

Post2006-12-07, 09:41      Lexus LS460 - premiera Odpowiedz z cytatem
Ale jesli poronasz te ceny z cenami BMW i Mercedesa to okaze sie, ze z takim wyposazeniem dostaniesz odpowiednio 5-ke i E klase...
Mam nadzieje, ze Lexus utrze troche nosa Niemcom Smile
 
lewandek Mercedes-Benz
W126 420SE

Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 4212
Miasto: Gorzów Wlkp.

Post2006-12-21, 13:47      Lexus LS460 - premiera Odpowiedz z cytatem
Lexus LS460 - pierwsza jazda.

Już dwa tygodnie po premierze podczas szczecińskiego Lexus Fashion Night, miałem okazje sprawdzić jak najnowsze i najbardziej luksusowe dziecko Lexusa: Lexus LS460, zachowuje się na drodze.

Czasu było niewiele, więc darowałem sobie zabawę wszystkim przełącznikami, wyregulowałem (oczywiście elektrycznie) skórzano-drewnianą kierownicę, zapiąłem pasy i w drogę. Pierwsze wrażenie - absolutny brak wibracji. Na postoju z zamkniętymi oczami nie można stwierdzić czy silnik pracuje - czy nie. Dźwignia w pozycje D i w drogę...

Start i już kontrolka na desce i nierówne szuranie tylnych opon mówią, ze ASR zadziałał. Mokra droga, jesień, a wewnątrz cisza i spokój. Kawałek prostej drogi – ½ gazu i wskazówka prędkościomierza zgrabnie pnie się w gorę. Zmiana biegów niewyczuwalna, przekraczamy 120, 140, 160 km/h. Nie dzieje się nic, co mogłoby zaniepokoić kierowcę, czy pasażerów. Hamowanie - płynne, równe. Zawieszenie, w normalnym trybie pracy, daje rozsądny kompromis między komfortem, a pewnym prowadzeniem. Kawałek dwupasmówki - gaz do podłogi, ośmiobiegowa skrzynia od razu zaczyna redukować, wciskam kick-down i dostaje pełną moc. Nie jest kopniak w plecy, raczej delikatne klepnięcie w ramię - 160, 180 - wciąż przyspiesza, a w środku cicho i spokojnie, jedyne co słyszę to szum opon i bardzo miły dla ucha dźwięk silnika V8. Nie jest to bulgot popychaczowej V8 z amerykańskich muscle-cars. Nie przypomina tez dźwięku atakującego Messerschmitta, który wydobywa się na wysokich obrotach spod maski mojego Mercedesa. Pomruk - to najlepsze określenie dźwięku, jaki wydaje 381 konny motor o pojemność 4,6 litra.
Nie wiem jakie są stawki za czterokrotne przekroczenie dozwolonej prędkości i wolę się o tym nie dowiedzieć - zwalniam.

Stojąc przed skrzyżowaniem mam chwilę czasu, żeby przyjrzeć się desce. Zestaw klasyczny - dwa małe wskaźniki: temperatura silnika i ilość paliwa po bokach. Na środku po lewej prędkościomierz i obrotomierz. Oba takiej samej wielkości. Czytelne, podświetlone na biało - a między nimi nieduży ekranik LCD wyświetlający zgrabne ikonki, z licznikami kilometrów. Czysto i fajnie - ciekawe czy można wyłączyć te ikonki - jakoś mnie nie kręcą...

Ruszamy - rondo - 18 calowe felgi i opony 235/50 nie przeszkadzają na dziurach. Jak dla mnie mogłoby być ciut bardziej miękko, ale Japończycy projektowali to auto na normalne ulice, a nie na polskie dukty. Nie ma więc co marudzić.

Wspomaganie kierownicy doskonale sprawdza się przy szybkiej jeździe – przy wolnej siła, która trzeba włożyć w kręcenie kierownicą mogłaby być nieco mniejsza. Podczas przyspieszania ze skręconymi kołami wyraźnie czuć moment kiedy kierownica zaczyna działać ciężej. Prawdopodobnie nic by się nie stało, gdyby tę granicą przesunąć o 20 km/h w gorę i typowy właściciel tego auta pewnie by się nie obraził.

Jedziemy dalej - adaptacyjna skrzynia już się nauczyła jak ma ze mną jeździć – po przełączeniu w tryb „sportowy” grzecznie trzyma silnik na obrotach i nie zmienia biegów w górę. Dzięki temu mogę hamować silnikiem, a na obrotomierzu widzę częściej 3,5 tysiąca obrotów niż normalne 1200 - 1500. Ciekawe ilu kierowców tej dwutonowej limuzyny będzie się tak z nią obchodzić Smile

Dziury, dziury, dziury - zawieszenie radzi sobie z nimi całkiem dobrze. Do wnętrza dobiegają jedynie stłumiony dźwięki. Nic nie trzeszczy, nic nie skrzypi, cicho i spokojnie.

Na jednym ze skrzyżowań miły pan w Mercedesie E-klasie kombi 320 CDI przyjaźnie się uśmiecha i po zapaleniu zielonego światła gwałtownie startuje. Mityczny pojedynek – Lexus z Mercedesem, wciskam gaz – auto przyspiesza, ale Pan w Dieslu jest już 10 metrów przede mną. Pewnie za późno się zorientowałem, nie przełączyłem wszystkich dostępnych systemów na tryb „sport” no i moje 493 Nm momentu pojawia się dopiero przy 4100 obr/min. Dostałem baty i na nic się zdało katalogowe 5,7 do setki... Fakt – 50 metrów dalej kierowca Mercedesa oglądał zgrabną linię tyłu Lexusa LS460 i bardzo elegancko umieszczone w zderzaku końcówki rur wydechowych, o ile oczywiście był spostrzegawczy - bo pojawił się kawałek prostej, który znów natchnął mnie do wciśnięcia kick-downa Smile

Samochód doskonale radzi sobie w zakrętach. Jest to zasługa niewielkiej masy - 2 tony w tej klasie to naprawdę niewiele. Zawieszenie radzi sobie doskonale. Sprawdzają się też spore felgi, opony. Prowadząc samochód w łuku z prędkością 150-160 km/h miałem wrażenie, że jadę BMW serii 3. A to zdecydowany komplement Smile

Co dobre szybko się kończy - parkując popatrzyłem się na obraz z kamery umieszczonej gdzieś z tyłu i wyświetlany na dużym wyświetlaczu na środku konsoli i to tyle jak na pierwszy raz.

Następnym razem pobawię się elektroniką, bo ten Lexus potrafi nawet sam zaparkować. W drzwiach widziałem też spore głośniki, a z tyłu ekran LCD wiszący na suficie Smile

Chciałbym serdecznie podziękować Właścicielom i Pracownikom firmy Lexus-Kozłowski ze Szczecina, za udostępnienie auta, którym nowi właściciele będą mogli pojeździć dopiero późną wiosną.
 
rolbas Mercedes
E220C

Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 1

Post2006-12-21, 14:04      Lexus LS460 - premiera Odpowiedz z cytatem
lewandek napisał:

Chciałbym serdecznie podziękować Właścicielom i Pracownikom za udostępnienie auta, którym nowi właściciele będą mogli pojeździć dopiero późną wiosną.


Rozbiles? Do wiosny zdaza z naprawa?
 
lewandek Mercedes-Benz
W126 420SE

Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 4212
Miasto: Gorzów Wlkp.

Post2006-12-21, 14:09      Lexus LS460 - premiera Odpowiedz z cytatem
Nawet nie drasnalem Smile
Uprzedzajac nastepne pytanie - nie przekrecilem tez silnika Smile

Procedura jest taka, ze jak teraz zamowisz to masz w maju do odbioru. Wiec nowi nabywcy musza sie jeszcze kulac przez pol roku swoimi Polonezami i Cinquecento Smile
 
Rysiek


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 9624

Post2007-01-09, 09:50      Lexus LS460 - premiera Odpowiedz z cytatem
Czwarta generacja flagowego modelu LS pojawi się w sprzedaży 8 stycznia i będzie wyróżniała się zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa, wyznaczającymi nowe standardy w segmencie aut luksusowych.

W nowym Lexusie zastosowano osiem innowacyjnych technologii, które pomogą marce pokonać konkurencję:

- 8-biegowa automatyczna skrzynia biegów
- Zaawansowany system Pre-Crash Safety System, aktywujący systemy bezpieczeństwa jeszcze przed zderzeniem, aby zapewnić pasażerom maksymalne bezpieczeństwo
- System Advanced Obstacle Detection: radar wykrywający przeszkody na drodze; działa w dzień i wnocy
- Driver Monitoring System: ostrzega o niebezpieczeństwie sygnałem dźwiękowym w momencie wykrycia braku reakcji ze strony kierowcy
- Emergency Steering Assist: pomaga kierowcy w kierowaniu podczas poślizgu
- Intelligent Powertrain Control System: płynny, cichy i wydajny system kontroli mocy silnika
- Rear Pre-Crash Safety System: przystosowuje tylne zagłówki i pasy bezpieczeństwa do uderzenia tuż przed kolizją, aby zapobiec urazom spowodowanym szarpnięciem
- System VVT-iE: większa wydajność silnika w szerszym zakresie prędkości obrotowej

Samochód jest wyjątkowym dziełem najnowocześniejszych technologii produkcyjnych oraz precyzyjnej ręki ludzkiej. To właśnie ręczne wykończenie detali i odpowiednie dostosowanie elementów modelu LS świadczy o jego ekskluzywności. Nawet dźwięk silnika V8 jest za każdym razem weryfikowany przez wykwalifikowanego pracownika.

We wnętrzu Lexusa odnajdziemy materiały z najwyższej półki oraz najnowocześniejsze systemy rozrywki pokładowej. Firma Mark Levinson stworzyła system audio składający się z 19 głośników specjalnie dla tego modelu. Przednie i tylne fotele są podgrzewane i klimatyzowane, a czterostrefowa klimatyzacja zapewnia każdemu z pasażerów indywidualne warunki klimatyczne.

Nowy Lexus LS 460 dostępny jest w trzech wersjach: LS 460, LS 460 SE i LS 460 SE-L. Ceny to odpowiednio £57,000, £65,000 i £71,000. Wszystkie wersje wyposażone są w silnki V8 o mocy 375KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 493 Nm.
lexus_2.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  1.08 MB
 Odsłon:  2613 raz(y)

lexus_2.jpg

lexus_1.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  836.04 KB
 Odsłon:  2512 raz(y)

lexus_1.jpg

 
mechanick


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 97

Post2007-04-06, 15:51      Lexus LS460 - premiera Odpowiedz z cytatem
5 kwietnia podczas Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego w Nowym Jorku zostały ogłoszone wyniki trzeciego konkursu „Światowy Samochód Roku”, którym na rok 2007 został Lexus LS460.

Lexus LS460 wygrał z dwudziestoma ośmioma konkurentami, nominowanymi przez 50 jurorów konkursu „Światowy Samochód Roku” wywodzących się z 22 krajów na świecie.

Najważniejszym przesłaniem dla jurorów konkursu jest pewność, że wybrany samochód spełnia wymagania i oczekiwania klientów na całym świecie. Proces wyboru rozpoczyna się od indywidualnych ocen jurorów, biorących pod uwagę wiele parametrów - od projektu i jakości, poprzez dynamikę, technologię - do bezpieczeństwa. W wyniku tych ocen wyłania się w styczniu lista 10 finalistów.

Jurorzy World Car Of The Year ocenili, że Lexus LS460 jest wcieleniem filozofii Lexusa - „ciagłym dążeniem do doskonałości”. Nadal jeszcze świeża marka na niektórych rynkach świata Lexus konsekwentnie buduje swój wizerunek, stając się luksusową marką, oferującą jako pierwsza wśród konkurentów, najnowocześniejszy, automatyczny system parkowania i 8-stopniową automatyczna skrzynię biegów. Klasycznie elegancki, nowoczesny, o niekwestionowanej jakości, mocy większej niż można oczekiwać - oferuje alternatywnie system hybrydowy (w modelu LS600h) - dla tych, którzy nie chcą być odpowiedzialni za zanieczyszczenie środowiska.

"Jesteśmy bardzo dumni otrzymując tę prestiżową nagrodę honorującą Lexusa LS460 tytułem Światowego Samochodu Roku 2007 - powiedział Bob Carter, wiceprezydent Lexusa. "Od początku naszym celem było rozwijanie luksusowego flagowego modelu, który byłby rozpoznawany jako najbardziej wyrafinowany samochód na świecie. Opinie naszych klientów i nagrody jak ta upewniają nas, że idziemy we właściwym kierunku".

Maciej Pertyński, członek Jury WCOTY, redaktor miesięcznika "Auto Moto" powiedział: "Lexus był jednym z moich trzech faworytów i bardzo się cieszę, że wynik tegorocznego konkursu był właśnie taki. Tym bardziej, że w oficjalnym uzasadnieniu tego werdyktu znalazło się lansowane przeze mnie określenie "za nieprzerwane - i skuteczne - dążenie do perfekcji". A poza tym to samochód o niesłychanie wyśrubowanym poziomie bezpieczeństwa (zarówno aktywnego, jak i pasywnego), wyposażony w najróżniejsze nowinki techniczne - niektóre wręcz rewolucyjne, jak choćby funkcja automatycznego parkowania czy 8-stopniowa skrzynia automatyczna - oraz w znakomity silnik V8. Wszystko to (oraz najlepszy chyba dziś w świecie system audio) czynią ten pojazd naprawdę ocierający się o motoryzacyjny ideał".
lexus ls460 1.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  65.27 KB
 Odsłon:  2346 raz(y)

lexus ls460 1.jpg

lexus ls460 2.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  66.62 KB
 Odsłon:  2437 raz(y)

lexus ls460 2.jpg

 
Forum samochodowe » Lexus forum » Lexus LS460 - premiera
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: