Renault kontynuuje proces odnowy gamy pojazdów dostawczych i wprowadza do sprzedaży nowego Mastera Maxi, który będzie dostępny w Polsce w połowie bieżącego roku.
Nowy Master Maxi z tylnym napędem posiada wszystkie zalety przednionapędowego nowego Mastera, wprowadzonego na rynek jesienią. Dodatkowo oferuje bogatą gamę wersji o DMC od 3,5 t do 6,5 t, bliźniacze koła i wzmocnione zawieszenie. Nowa oferta pojawia się w chwili, gdy zakład produkujący modele Master i Master Maxi w Batilly, we wschodniej Francji, świętuje nowy rekord produkcji. W 2006 roku wyprodukowano w nim 120 tys. sztuk pojazdów (rok 2005: 117 tys.)
Nowy Master Maxi dysponuje wszelkimi atutami nowego Mastera. Nowoczesna kabina zapewnia wysoki poziom komfortu i ergonomii, posiada bogate wyposażenie ułatwiające codzienną eksploatację pojazdu, np. automatyczne wycieraczki przedniej szyby z czujnikiem deszczu, automatycznie włączane światła mijania, możliwość selektywnego otwarcia drzwi dzięki kluczowi z 3 przyciskami, a także funkcję oświetlenia drogi do domu. Pojazd oferuje także nowe schowki, jak na przykład kieszeń na dokumenty A4 w konsoli centralnej i obszerne schowki pod dachem. Nowa tapicerka materiałowa została przystosowana do intensywnego użytkowania.
Nowy Master Maxi jest dostępny z silnikiem opracowanym we współpracy z Nissanem. Jest to jednostka 3.0 dCi, spełniająca normy Euro IV, w wersji dCi130 (moc 130 KM, moment obrotowy 300 Nm) i dCi150 (moc 150 KM, moment obrotowy 350 Nm), współpracująca z nową 6-biegową skrzynią mechaniczną.
Do udoskonalenia układu napędowego nowego Mastera Maxi przyczyniają się również nowe mosty DANA z bezobsługowymi łożyskami. Zapewniają one większy prześwit w modelach o DMC 3,5 t oraz posiadają blokadę mechanizmu różnicowego. Zoptymalizowano również układ hamulcowy, dzięki wprowadzeniu nowej generacji systemu ABS i systemu wspomagania nagłego hamowania.
Renault oferuje bogatą ofertę obejmującą różne kombinacje zabudów, dopuszczalnych mas całkowitych i silników, aby jak najlepiej spełnić wymagania klientów związane ze specyfiką ich branży:
- furgon to samochód dostosowany do zróżnicowanych potrzeb użytkowników dzięki optymalnej kombinacji DMC i dwóch długości,
- wersja do przewozów ładunków wielkogabarytowych (kontener) posiada wszystkie zalety furgonu oferując pojemność użytkową od 20 do 22 m3,
- podwozie z pojedynczą lub podwójną kabiną pozwala na opracowanie zabudów spełniających specyficzne oczekiwania,
- lekka wywrotka z pojedynczą lub podwójną kabiną wyposażona w osłonę chłodnicy jest przeznaczona do eksploatacji w umiarkowanie ciężkich warunkach,
- wywrotka budowlana z pojedynczą lub podwójną kabiną została zaprojektowana do intensywnej eksploatacji. Posiada specjalne wyposażenie (np. zabezpieczenia podwozia, opony do pracy na budowie).
Nowy Master Maxi jest dostępny w pięciu wersjach: furgon, furgon do przewozów wielkogabarytowych, lekka wywrotka, wywrotka budowlana oraz podwozie z kabiną. Podwozie jest przystosowane do różnorodnych transformacji i cechuje je bezprecedensowa uniwersalność - szerokie możliwości zabudowy spełnią wszelkiego rodzaju wymagania: nadwozia otwarte, zamknięte, izotermy / chłodnie czy samochody warsztatowe. Łącznie Nowy Master Maxi jest oferowany w ponad 20 kombinacjach.
Opis: |
|
Rozmiar: |
88.08 KB |
Odsłon: |
4152 raz(y) |

|
Opis: |
|
Rozmiar: |
86.67 KB |
Odsłon: |
8687 raz(y) |

|