Forum samochodowe » Peugeot forum » peugeot 406 2.0 HPI
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

peugeot 406 2.0 HPI

Autor Wiadomość
dzozi


Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 2

Post2009-06-01, 20:30      peugeot 406 2.0 HPI Odpowiedz z cytatem
witam mam problem z moim peugeot 406 silnik 2.0 16V HPI. silnik gdy jest zimny pracuje dobrze gdy sie rozgrzeje nie wchodzi na obroty, obroty dochodzą do 2tyś i silnik szarpie tak jak by sie dławił.moze ktoś wie cos na ten temat.
 
Reklamy
mechanik arczan 84-24 Mercedes
Bmw 730 i Mercedes L609D Nissan Maxima 3.0 V6, Passat B5 2.8V6 SYNCRO ( NIE 4Motion )

Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 497
Miasto: Bielsko-Biala

Post2009-06-04, 18:37      peugeot 406 2.0 HPI Odpowiedz z cytatem
a to nie jest przypadkiem taki sam silnik jak w 607.... jak tak to jest tam "zespół" zaworów podcisnieniowych które lubia sie psuc.... a jak nie to sprawdził bym czy chodza przepustnice powietrza.... sterowane sa pneumatycznie wiec moze spadł wezyk.... a jak nie to moze ktos wtryski wyciagał i nie włozył je na swoje miejsca czyli pierwszy na pierwszy a nie pierwszy na czwarty..... tam sa wtryski kodowane jak w fordach i tez jak ktos pomieszał to moze auto nie chodzic!!! co było robione przy aucie... jakie były objawy i co sie stało zanim sie tak zaczeło dziac.....
 
dzozi


Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 2

Post2009-06-07, 08:06      peugeot 406 2.0 HPI Odpowiedz z cytatem
witam wiem ze taki silnik w 407 wystepuje nie wiem co było robione przy tym aucie bo go kupiłem myslałem ze to sonda lambda bo była uszkodzona lub przepływomierz powietrza sprawdziłem pod kompa i wykazało sodde lambde wiec wymieniłem komputer juz nie pokazuje zadnych błedow a probłem ten sam. jak wiesz w tym modelu sonda lambda jest montowana za katalizatorem a u mnie go niema bo jest wstawiona strumienica moze tu jest problem.
 
mechanik arczan 84-24 Mercedes
Bmw 730 i Mercedes L609D Nissan Maxima 3.0 V6, Passat B5 2.8V6 SYNCRO ( NIE 4Motion )

Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 497
Miasto: Bielsko-Biala

Post2009-06-07, 08:28      peugeot 406 2.0 HPI Odpowiedz z cytatem
nie wiem bo takich egzotycznych przeróbek nie robiłem.... robiłem tam silnik tzn.głowice bo wode brał,zapowietrzał sie,i z tego powodu rózne dziwne błedy komp wywalał z niewiadomych przyczyn... głowica spawana była chyba ze 3 albo 4ry razyale jak juz przestało barc wode to znowu zawory zaczeły grac a po wymianie hydropopychaczy było galej to samo.... moze przy spawaniu chłopaki przylali jakis kanalik i temu tak grzechotało.... nie istotne...po naprawie głowicy wszystko wróciło do normy i komp przestał sie palic.... ale po jakis 3tyg.przyjechał bo turbo sie rozpadło na 3czesci..... wiec wymiana jeszcze i jakos hula.... powiem tak.... z tego co pamietam jubia sie pojawiac nieszczelnosci w układzie paliwowym... wystarczy ze ktos mocniej docisna ewzyk z szybkozłączka na plastikowej obudowie filtra paliwa i koniec.... wycieku nie musi bys a powietrze ciagnac bedzie i sie zapowietrzac bedzie i tez bedzie taki objaw..... czemu na zimno moze byc dobrze.... proste!!tamy taki termin jak rozszezalnosc materiału a wiem ze pod maska w tych autach z tymi silnikami jest ciepło.... ojjj ciepło!!mozna by powiedziec ze to jest taki mały PIEC....
 
Forum samochodowe » Peugeot forum » peugeot 406 2.0 HPI
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: