czesc wszystkim, mialem ta maszynę przez ponad 5 tys kilometrów i najlepiej jak wypisze plusy i minusy w pkt ponizej: + 1) wyglad 2) spalanie 3) stabilność podczas jazdy, szczegolnie po miescie (jest krotki) 4) jak na 16KM to fajnie ciagnie od dolu (silnik zdecydowanie niskoobrotowy) 5) pojemnosc baku paliwa 6) całkiem dobre hamulce - ekhm… 1) chińskie opony ( jak troche popada to w trosce o wlasne zdrowie lepiej nie jezdzic) 2) piszczące hamulce (szczegolnie podczas lekkiego hamowania) 3) łańcuch jak z gumy (po 5 tys mial spore luzy na zebatce) 4) dzwignia zmiany biegów ma luzy na mocowaniach (klekocze jak nie wiem) 5) biegi kleją czasami, ciezko wyczuc wrzucanie luzu 6) ogolne wykonanie porazka (plastiki podczas dokrecania srubek pekaja, wszystko grzechocze przy wiekszych obrotach) 7) podswietlenie tablicy sie non stop przepala jak troche wilgoci złapie

instalacja elektryczna chyba owinieta jest wszedzie papierem (lepiej nie pryskac woda w nieodpowiednie miejsca) 9) u mnie akurat, podczas odpalania na zimnym musialem trzymac troche gazu na manetce bo by zgasł. Do momentu az sie troche rozgrzał. 10) lusterka przy wiekszych obrotach są glosniejsze niz silnik 11) dodatkowo nic w nich nie widac (rozmyty obraz od wibracji) 12) na motocyklu siedzi sie jak na kozie, manetki nie sa pod katem tylko na wprost od siebie przez co nadgarstki bolą 13) masakrycznie twarde zawieszenie (regulacja nic nie daje) po dziurach mozna zgubic wszystkie zeby 14) schowek wielkosci szlanki (do tego nieszczelny) 15) plastik przykrywajacy kolektory przy silniku sie upala od temperatury rur 16) jak kiedys zdejmiecie tlumik to zobaczcie jak obspawana jest złączka na tłumiku (tutaj bardzo blisko cylindra) brak słow.. 17) kanapa na ktorej jaja pocą sie strasznie (nie przepuszcza powietrza) 1

odkrecajace sie sruby wszelakie (i te mocujace rame z silnikiem oraz te od plastików) 19) za krótki tylny chlapacz. podczas jazdy na mokrym leci na plecy 20) mocowanie plastikowej osłony od wydechów woła o pomstę do nieba 21) przecierające sie przewody i linki pod licznikiem od kręcenia sterem 22) rdzewiejace srubki (szczegolnie te przy wlewie paliwa) 23) mocowanie tablicy rejestracyjnej podczas jazdy (nawet na malych nierownosciach) lata jak ruska qrwa, wyglada to komicznie. 24) naciaganie lancucha rzadzi sie swoimi prawami.. podkrecisz naciag, dokrecisz srubę glowna i jest za mocny naciag, poluzujesz minimalnie, dokrecisz znowu glowna srubę – jest za luźno… Mysle ze jeszcze o czyms zapomnialem ale generalnie tak spostrzeglem uzytkowanie tego wynalazku przez pol sezonu. Poźniej opylilem go czym predzej

na szczescie łatwo dosyc bylo sprzedac bo wizualnie robi dobre pierwsze wrazenie, chociaz pojemnosc do sprzedania problematyczna. pzdr, piotrek