2018-01-22, 10:36 WRC: Tanak nie chciał być dłużej kierowcą numer 2
Kibicuje mu od dawna i mam mieszane uczucia co do tego przejścia do Toyoty. Nawet mimo słabszych nakładów na samochód w większości rajdów był szybszy od Ogiera, przed sezonem sam rozwijał Fiestę od zera, a Toyota to zagadka, jeśli nie będzie mu pasować (w walce, nie na testach) to będzie problem przy jego agresywnym stylu jazdy.
vaginus
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 16777215
2018-01-23, 10:13 WRC: Tanak nie chciał być dłużej kierowcą numer 2
Ott szybszy od Ogiera? jakby tak było to by został mistrzem. Może na niektórych odcinkach tak, ale problem jest jeden, ten sam co Meek, błędy. Coś mi się wydaje, że Tanak będzie latać tym Yarisem, ale też i rozbijać. Ciężko przewidywać, ale stawiam ponownie na Ogiera, reszta niestety popełnia za dużo błędów.
riderV8
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 16777200
2018-01-23, 20:23 WRC: Tanak nie chciał być dłużej kierowcą numer 2
Tanak w sezonie popełnił tylko dwa poważne błędy, na Korsyce i w Polsce, więc porównanie z Meekiem który rozbijał się praktycznie w każdym rajdzie jest średnio trafione. W tym roku to nie szybkość decydowała, bo Ogier był wolniejszy nie tylko od Tanaka ale i od Neuville'a, połączenie dwóch błędów Tanaka, dwóch Neuville'a i dwóch awarii tego ostatniego wystarczyło na tytuł dla Ogiera, czysto sportowo był najsłabszy z tej trójki.
vaginus
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 16777215
2018-01-24, 10:16 WRC: Tanak nie chciał być dłużej kierowcą numer 2
Na 13 rajdów Tanak w 6 był lepszy od Ogiera. w 9 Ogier stał na podium, Ott w 5. Ok źle porównałem Go do Meek'a, masz rację. Masz jakieś zestawienie wygranych OS? ciekawe jak wypadają względem siebie. Z tego co widzę to na Power Stage też Ott nie królował.
riderV8
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 16777200
2018-01-24, 11:20 WRC: Tanak nie chciał być dłużej kierowcą numer 2