Ta strona wykorzystuje "pliki cookie" zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w naszej Polityce prywatnościNie pokazuj
Forum samochodowe » Seat forum » 1.4 turbo = 180 kucy
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

1.4 turbo = 180 kucy

Idź do strony Poprzedni  1, 2
Autor Wiadomość
LukPIW


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 20
Miasto: Warszawa

Post2009-03-17, 22:34      1.4 turbo = 180 kucy Odpowiedz z cytatem
wafel napisał:
pewnie jest dealerem Very Happy

Pewnie tak, bo zarzucił temat i zwiał... Swoją drogą trudno pozytywnie wypowiadać się o jego inteligencji, ponieważ nawet nie zostawił adresu Smile swojej siedziby...
 
Reklamy
garnek


Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 8

Post2009-03-18, 22:11      1.4 turbo = 180 kucy Odpowiedz z cytatem
wafel dealerem nie jestem, po prostu przez parę dni nie miałem zbytnio czasu na siedzenie w necie .... :/ niestety. no ale widzę, że dyskusja jest burzliwa. w sumie też jestem ciekaw jak będzie się sprawował taki silnik po przejechaniu np 100 tys km. No ale zgadzam się, że przecież takiego auta nie kupuje się żeby nim jeździć 15 lat, no bez przesady, a konstrukcja amerykańskich silników jest przestarzała i nienowoczesna, dlatego mają długą żywotność bo po prostu nie ma tam nic tak bardzo skomplikowanego co mogłoby się popsuć. a co do Cupry to czekam aż będzie w salonach żeby można było się jej dokładnie przyjrzeć no i oczywiście przejechać
 
LukPIW


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 20
Miasto: Warszawa

Post2009-03-18, 22:53      1.4 turbo = 180 kucy Odpowiedz z cytatem
Welcome back Smile
Znalazłem kilka ciekawych wieści o nowej Ibizie, ale jakoś nie mogę trafić na ceny. Ile ma kosztować ta Cupra w końcu? Poza tym też bym chciał się przejechać i zobaczyć ją na własne oczy.
 
lagunafull


Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 5

Post2009-03-19, 00:31      1.4 turbo = 180 kucy Odpowiedz z cytatem
Podbijam. Ile ta maszyna ma kosztować w dobrze wyposażonej wersji, bo vanilii nie ma chyba sensu kupować.
 
garnek


Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 8

Post2009-03-20, 16:19      1.4 turbo = 180 kucy Odpowiedz z cytatem
ej ludzie opanujcie się ..... pare dni nie miałem czasu chodzic po forum, wiadomo, szkoła i praca a Wy tu już mnie od dealerów wyzywacie. Ale z drugiej strony miło mi , że się tak o mnie martwicie Razz fajnie, że tak dużo odpisujecie. ja od siebie bym dodał , że też myślę że takiego auta nie kupuje się żeby nim jeździć 7 - 10 lat. W dzisiejszych czasach auta zmienia się co 3 - 4 lata, trzeba nakręcać rynek przeciez
 
ARON I've got a Hemi
Wyłącz światła - włącz myślenie! (www.dadrl.pl)

Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 1763

Post2009-03-21, 00:13      1.4 turbo = 180 kucy Odpowiedz z cytatem
Ty uważasz, że trzeba auto zmieniać i nakręcać rynek co kilka lat, a pomyślałeś chociaż o tych, co na takie nakręcanie nie mogą sobie pozwolić? Akurat żyjemy w takim kraju, w którym Twoja filozofia nie za bardzo trafia, tym bardziej, że auta (zazwyczaj) z generacji na generację drożeją...chyba, że myślimy o autach firmowych, ale to inna beczka!
 
Toolbox


Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 0

Post2009-03-21, 09:49      1.4 turbo = 180 kucy Odpowiedz z cytatem
Silniki TSI to dobry pomysł, mała pojemność duża moc, średnie spalanie.
O trwałość bym się nie martwił, w końcu dzisiaj mało kto kupuje nowe auto z silnikiem benzynowym żeby je miec ponad 10 lat i robić przebieg ponad 200-300 tysięcy. Przeciętny użytkownik kupi auto, najeździ 100-150 tys i kupuje następne, a producent nie jest po to żeby się martwić o kolejnych posiadaczy tylko od tego, żeby proidukować i sprzedawać nowe auta prawda?
 
LukPIW


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 20
Miasto: Warszawa

Post2009-03-22, 17:27      1.4 turbo = 180 kucy Odpowiedz z cytatem
Toolbox napisał:
Silniki TSI to dobry pomysł, mała pojemność duża moc, średnie spalanie.
O trwałość bym się nie martwił, w końcu dzisiaj mało kto kupuje nowe auto z silnikiem benzynowym żeby je miec ponad 10 lat i robić przebieg ponad 200-300 tysięcy. Przeciętny użytkownik kupi auto, najeździ 100-150 tys i kupuje następne, a producent nie jest po to żeby się martwić o kolejnych posiadaczy tylko od tego, żeby proidukować i sprzedawać nowe auta prawda?

Nieprawda. Kumpel z osiedla pracuje w salonie VW - twierdzi, że sprzedaż auta - ok, swoją drogą, ale prawdziwy biznes jest na serwisie i częściach. Tak samo jest pewnie i tutaj. Dla SEATa tak samo ważni są klienci nowych samochodów, jak i ci, których auto już straciło gwarancję, bo albo zlecą naprawę, albo przynajmniej kupią tam części.
Jeżeli chodzi o nowe Ibizy z silnikiem benzynowym, to ja też się nie martwię, bo to całkiem inna technologia - te auta będą jeździć długo...
 
mobo


Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 1

Post2010-01-20, 13:32      1.4 turbo = 180 kucy Odpowiedz z cytatem
Cytat:
kompresor odpowiada za przyspieszenie, a turbo za prędkość maksymalną


O ludzie co za bzdury. Przyspieszenie i prędkość są ze sobą nierozdzielne. I zależą od mocy. A co do kompresora w tym przypadku to jest po to że trubo nie dmucha na niskich obrotach a nie że on odpowiada za przyspieszenie a trubo za prędkośc haha dawno tak się nie uśmiałem, idź do gimnazium na lekcje fizyki....
 
PiotreW


Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 852

Post2010-01-20, 16:44      1.4 turbo = 180 kucy Odpowiedz z cytatem
mobo Wracaj do gimnazjum na fizykę, tylko tym razem uważaj na lekcji. Prędkość i przyspieszenie rzeczywiście zależa od mocy, ale również od momentu obrotowego. Aron, który napisał ,że kompresor odpowiada za przyspieszenie ma w sumie rację. Kompresor doładowuje silnik przy niskich obrotach, czyli tych najczęściej używanych w codziennej jeździe, zwiększa moment obrotowy i moc, dzięki czemu samochód lepiej przyspiesza. Turbo działa przy wyższych obrotach, również zwiększając moment obrotowy i moc, w wyniku tego przyspieszenie oraz prędkość maksymalną.
Aron dobrze wiedział co pisze ,za to ty nie bardzo rozumiesz co czytasz, ale skoro jesteś tylko gimnazjalistą to nie można od ciebie wiele oczekiwać.
 
ARON I've got a Hemi
Wyłącz światła - włącz myślenie! (www.dadrl.pl)

Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 1763

Post2010-06-27, 21:46      1.4 turbo = 180 kucy Odpowiedz z cytatem
Skoro mowa o ekologii w motoryzacji, to poruszę sprawę aut tzw. hybrydowych (które jak wiadomo tak do końca super-eko nie są) - otóż po kilku latach od nowości samochody te zachowują raptem 1/4 swojej wartości! Większość boi się je naprawiać/serwisować - więc co to za oszczędność (eko-logia), że najprawdopodobniej w komisach będą zalegać?

P.S.
THX PiotreW za podążanie moim tokiem myślenia - już się bałem, że będę musiał wykład robić o mechanice silnika...
mobo, co Ty za przeproszeniem herezje tłuczesz? Moc i przyspieszenie są nierozdzielne? Wręcz przeciwnie - możesz mieć 100 konne auto, co robi setkę w 5 s i 300 konne co robi ją w 10 s! Pewnie nie masz zielonego pojęcia dlaczego tak jest? Otóż nie jest to ze sobą zależne, a wpływ ma moment obrotowy (jego przebieg też) oraz współczynnik masy do mocy, jak i przełożenia skrzyni biegów...
Coś wyniosłeś z tej dodatkowej lekcji?
 
Forum samochodowe » Seat forum » 1.4 turbo = 180 kucy Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: