Witam,
Dzisiaj kupiłem Alfę 156 Selespeed. Dużo wcześniej czytałem, myślałem, ale - po prostu - chciałem ją mieć. Kupiłem w innym mieście - do domu było ok. 400 km
No i... jest identyczny problem, jak u Ciebie. Zapala sie kontrolka (nie wiem, co ten znaczek oznacza: skrzynie biegów, czy pompę???) i z biegami klapa

((
Co przez tą trasę do domu ustaliłem (zresztą z wydatną pomocą sprzedajacego, któremu jestem wdzięczny): stuknięcie kilkukrotne w pompę odblokowuje ją - słychać wyraźnie, jak silniczek rusza i pompa skrzyni znów pracuje. Przekaźniki są chyba w innym miejscu - stąd wydaje mi sie, że problem leży gdzieś przy pompie, a nie w przekaźnikach. Druga zaobserwowana ciekawostka - tak, jak pisałeś: awaria występuje po postoju, zatrzymaniu; albo inaczej mówiąc - przy starcie. W czasie dłuższej jazdy wszystko jest OK, nic sie nie blokuje. Stanie sie na parkingu i - pompa już może sie zablokować. Będę szukał, pytał. Jak znajdę rozwiązanie (albo obeznanego w sprawie fachowca - na pewno dam znać. Jak cos będziesz wiedział - proszę - napisz.