witam ponownie. A jak jest w końcu z silnikami 2.5tdi do 2003 r bo czytałem opinie na różnych forach i jedni piszą że silniki nie do zajechania, a inni że padaka totalna. Prosiłbym o jakieś opinie. Dzięki z góry. Pozdrawiam.
Reklamy
Rysiek
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 9624
2008-01-13, 18:18 2.5 tdi
nie czytaj juz tych co pisali, ze nie do zajechania
dzidek
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 11
2008-01-13, 18:26 2.5 tdi
no ja mam rok 2.5tdi i jak narazie odpukać chodzi jak zegarek a polecił mi kumpel który jezdzi a4 2.5 tdi już 5 lat i też sobie chwali. więc już nie wiem?
Rysiek
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 9624
2008-01-13, 18:32 2.5 tdi
pzeciez awaryjnosc silnikow czy pomp duza nie oznacza ze pada CO DRUGI ludzie, no trzymajcie mnie
dzidek
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 11
2008-01-13, 18:45 2.5 tdi
a wszystkim piszesz ,zeby się nie łudzili że trafią na udany model to się zdecyduj!!!
Rysiek
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 9624
2008-01-13, 18:46 2.5 tdi
masz 12 lat czy jak, zeby naprawde tego nie rozumiec?
co do zapytania o zakup, silnik z serii A 2.5 tdi, ze stara pompa, walkami itp kupilbym TYLKO: od wlasnego dziadka, kupiony w Polsce, z super malym przebiegiem PEWNYM itp, nie z drugiej reki z gieldy czy ogloszenia, tyle ze takich jest z 5 sztuk w Polsce pewnie
dzidek
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 11
2008-01-13, 19:01 2.5 tdi
ale ja nie pytałem o zakup!!! i kto tu mówi że z nie pewnej ręki? Ja mam z pewnej ręki i chodzi mi o ogólną opinie. A ty od razu zakładasz, że 2.5 to jest kibel! No ludzie trzymajcie mnie
Rysiek
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 9624
2008-01-13, 19:56 2.5 tdi
tak 2.5 to jest kibel z A, ma kiblowate wtryski, pompe paliwa i wycierajace sie walki po 200 tys km, z B ma lepsze walki, choc nie bezawaryjne, nowsze wtryski i inna pompe paliwa juz calkiem, nie wiem czego tu mozna nie rozumiec.
dzidek
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 11
2008-01-13, 20:14 2.5 tdi
To ty czegoś nie rozumiesz!!!!!!! Jak grochem w ściane!!!! A ty swoje!!! To forum to zaraz przez ciebie padnie bo nie umiesz doradzić nie jesteś obiektywny,a użytkownicy chcą obiektywnej opinii!!!! A ty chcesz być monopolistą tutaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zakładasz,ze Ci którzy mają odmienne zdanie są tępakami, a ty tylko masz racje!!!! Te wykrzykniki oznaczają wiesz co?
Heiduk
Audi
A4
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 135
2008-01-13, 20:31 2.5 tdi
Dobrze spokojnie, bez nerwów. Może i są do dupy. A BMW 2.5TDI? Ople? Land Rovery z silnikami 2.5?? To jest to tal nie wypał. Audi też ma nie najlepsze silniki. Mnie jeszcze żądne wtryski nie padły, żadne wałki, pompy itp. Tylko z elektryką problem. Rozrząd miałem wymieniany. Gwarancja 120tys.
Po dwustu będą się rąbały wałki, jeśli nie będą wymieniane.
2.5tdi są gorsze od 1.9tdi ale za to jak się przyciśnie do wie że się jedzie.
2.5tdi nie są aż tak koszmarnie spiepszone.
Rysiek
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 9624
2008-01-13, 20:43 2.5 tdi
dzidek te wykrzykniki wiem co znaczaja - ze jestes dzieckiem neostrady, ktore dorawało sie do internetu i nie umie ich wykorzystywac jak powinien
co do reszty bełkotu zupelnie nie wiem o co ci moze chodzic, wiec trudno mi sie do tego ustosunkowac
co do odmiennego zdania, nikt kto sie zna na tdi, czy mechanikowal 2.5 tdi na przestrzeni lat nie ma odmiennego zdania, tylko wlasnie dokladnie takie o tych silnikach jak napisalem wyzej, ze stare sa mega awaryjne, nowe sporo poprawione, to sa fakty suche, a nie moje zdanie
co do forum Audi i silnikow 2.5 jak moze zauwazyles, ja sam taki mam wiec jak najbardziej cieszy mnie duza ilosc innych jego uzytkownikow tyle ze swiadomych, a nie co chwila pytajacych czy kupic 2.5 tdi z 98 roku z przebiegiem 136 tys km naiwaniaków, bo "na innym forum czytalem ze sa nie do zajechania, a wy mowicie inaczej wiec jestescie pewnie be i sie nie znacie"
Heiduk
te BMW 2.5 co byly tez w Omegach to takie same kible jak stare 2.5, tylko pompy jeszcze gorsze mialy niz audiowskie, a do tego NIE JEZDZILY, straszne muły, 2.5 w audi przynajmniej wynagradza awaryjnosc naprawde super przyjemnym ciagnieciem fury i tu sie w 100% zgadzam z Heidukiem i nawert jak mi cos padnie to przeboleje bo swiadomie wybralem 2.5 180KM zeby miec za to radoche z jazdy ciezka wielka krowa, ktora zapieprza i dyma na trasie wszystko prawie
byly koszmarnie spieprzone, ale nie wszystkie serie i do czasu, tak powie ci kazdy mechanik audi, ktory zna ich 500 sztuk, a nie 2 ktore mial wlasne w garazu, wiec to chyba duzo bardziej autorytatywna opinia przyznasz?
lewandek mi opowiadal o VW Busie, ktory dojechal z 400 tys km przebiegu na PIERWSZA wymiane rozrzadu na pasku ktorego juz prawie nie bylo oraz o drugim takim, ktory mial po 90 tys przebiegu wymienic pasek, ale po 91.000 km rowno w drodze do serwisu strzelil i silnik do remontu mial.. wiec naprawde opieranie sie na zasadzie "mam taki silnik i mi sie 5 lat nie zepsul, wiec ten silnik u wszystkich da tak samo rade" nie powinno istniec na forach, gdzie doradza sie innym ludziom, trzeba jednak jakies szersze spectrum wziac pod uwage przykladow danego egzemplarza auta/silnika/czesci/itp
bartek_tsw
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 1
2014-05-08, 23:23 2.5 tdi
"Przy wyższych przebiegach kłopoty sprawiają wycierające się wałki rozrządu. Problem jest nasilony w odmianie 150-konnej, natomiast rzadziej występuje w wersji o mocy 179 KM. Regeneracja wałków rozrządu plus ich montaż i demontaż oraz obowiązkowa wymiana rozrządu wyciągnie z kieszeni kierowcy nawet 5-6 tys. zł lub więcej".
motorej
Audi
A4
Dołączył: 10 Maj 2014
Posty: 3
Miasto: Szczecin
2014-05-10, 20:28 2.5 tdi
Nie czytaj opinii bo ludzie kupują łupy z cofniętymi licznikami pewnie po zdarzeniach drogowych a potem wypisują na forach, że to złomy, że nie kupujcie, wszystko się sypie a części drogie. Zobacz auto, posłuchaj jak chodzi i odpala jak jeździ a najlepiej jedź zobaczyć z kimś kto zna się na samochodach i niech ci pomoże. Na forum znajdziesz tylko puste słowa.
Twoje-Dywaniki_pl
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 100
2014-07-11, 11:43 2.5 tdi
Wszystko zależy od tego na jaki egzemplarz natrafisz,jednak moim zdaniem czy patrząc nawet po tym co jest u znajomego,to silnik 2.5 TDi nie należy do tych z gatunku udanych,wręcz przeciwnie i koszty ewentualnych napraw są bardzo wysokie.