Witam
Mam Fabie 1,2 HTP (55 koni) z silnikiem serii AWY. Rok temu zaczęła dostawać dziwnych wibracji i b. nierówno pracować (35.000 km przebieg). 1 cylinder miał ciśnienie 7, reszta po 14. Było 2 miechy po gwarancji, więc na ASO powiedzieli, że uszkodził się zawór i tego nie obejmuje serwis pogwarancyjny. Zaproponowali wymianę silnika na mój koszt. W jednym zakładzie gdzie robią skody dokonali mi wymiany zaworu w pierwszym cylindrze i było dobrze. Ostatnio znów zaczęła się podobnie zachowywać (przebieg 55.000). Zrobiłem mierzenie. okazało się że 1 ma 14, 2 - 11 a 3 - 14. Przeszła całą ścieżkę diagnostyczną, wykluczono błędy w elektronice, zawory recylkulacji spalin itp. Dziś stanęła w warsztacie i powoli ją rozbierają. Proszę o radę. Czy ktoś o takim czymś słyszał? Gdzie może tkwić problem i co zrobić poza wymianą zaworów, żeby to się znów nie wydarzyło. Pozdrawiam!
|