Forum samochodowe » Renault forum » Clio 1.2 LPG jaki zestaw ??
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Clio 1.2 LPG jaki zestaw ??

Autor Wiadomość
MasKa

Post2010-05-09, 16:20      Clio 1.2 LPG jaki zestaw ?? Odpowiedz z cytatem
Wiem że to nie sportowe zachowanie ale muszę "zagazować" (z wiadomych przyczyn) swojego Renaulta. sprawa wygląda tak, że w ogóle nie wiem jaki typ instalacji wybrać, czy tańszy mono wtrysk czy droższą sekwencję. Jeśli ktoś by mógł mi doradzić to prosił bym o nazwę producenta i części ponieważ ja w tym temacie jestem zielony. Pozdrawiam

Reklamy
Easy Hyundai
Getz

Miasto: Bardo

Post2010-05-09, 17:03      Clio 1.2 LPG jaki zestaw ?? Odpowiedz z cytatem
Ile rocznie przejeżdżasz samochodem? Pakowanie do takiego silnika gazu, nie ma sensu.

PiotreW

Post2010-05-09, 17:13      Clio 1.2 LPG jaki zestaw ?? Odpowiedz z cytatem
Dlaczego nie ma sensu? Spalanie na gazie podobne albo niewiele większe niż na benzynie, a cena za litr 2 razy mniejsza.

Easy Hyundai
Getz

Miasto: Bardo

Post2010-05-09, 17:23      Clio 1.2 LPG jaki zestaw ?? Odpowiedz z cytatem
I tylko myślicie o spalaniu, a tak naprawdę podczas eksploatacji na gazie niszczy się silnik i wiele podzespołów, które co jakiś czas trzeba wymieniać, by móc spokojnie i bez obaw jeździć. Na benzynie nigdy byś pewnie tych rzeczy nie wymieniał, a że auto staje się słabsze to już nie wspomnę, co przy tych 60-70 kucach w takim aucie jest zauważalne.

Ja osobiście widzę więcej wad gazu, niż jego zalet i nigdy bym w swoim samochodzie nie zamontował tego dziadostwa, chodź jechałem kilka razy samochodem z gazem i były bardziej przymulone, niż ich odpowiedniki na benzynie.

I powiedzenie gaz jest do kuchenek i zapalniczek, sprawdza się tutaj idealnie.

PiotreW

Post2010-05-09, 19:20      Clio 1.2 LPG jaki zestaw ?? Odpowiedz z cytatem