Pewnie z tego powodu, że jest ok 260kg cięższy i pomimo tego, że ma 343Nm (Golf 280Nm), ale w sporo węższym przedziale obrotów (Golf 1700-5200). GTI z DSG jest w tej samej cenie, ale zdecydowanie lepiej prezentuje się w środku. W Mitsu "trochę" już historii. Wygląda to trochę siermiężnie.
DSG do tego działa wręcz niezauważalnie, zmienia biegi bardzo szybko. Było kiedyś porównanie zwykłego automatu do DSG i było widać różnicę, kiedy zwykły automat zmieniał biegi.
Ogólnie Lancer X i tak lepiej wygląda, niż poprzednie jego generację.
ARON
I've got a Hemi
Wyłącz światła - włącz myślenie! (www.dadrl.pl)
No nie wiem - może jest to lepiej wykonane w VW, ale jak sięgam pamięcią, to Niemcy z Wolfsburga nie mają w swojej historii czegoś tak zaawansowanego i z tradycją napędu AWD/4x4, jak EVO, że o sukcesie w sportach motorowych nie wspomnę... 1936 rok Mitsubishi tworzy 1-sze auto 4x4, VW jeszcze wtedy nawet nie istniał! Nie fascynuje mnie żadne z tych aut, ale nie popadajmy w skrajność...
pepa
2012-01-10, 20:47 Mitsubishi Lancer Ralliart - wyścigówka na co dzień -...
mnie zastanawia z względów ekonomicznych:) jaki rodzaj wtrysku tu zastosowali bezpośredni awaryjny czy wielopunktowy mniej awaryjny dużo tańszy i da się w nim zamontować LPG .odpowie mi ktoś?.A silnik TFSI mimo ze są doskonałe jeżeli chodzi o osiągi to chlają olej jak czytałem na forum audi od użytkowników i LPG nie znoszą
adaś
2013-03-16, 15:25 Mitsubishi Lancer Ralliart - wyścigówka na co dzień -...
Mitsu - lepsze silniki, lepsze skrzynie pod względnem bezawaryjności. Napęd 4x4. Auta dla ludu są dla ludu a Mitsu dla koneserów ...świadomych koneserów.
amsirac
2013-04-19, 07:43 Mitsubishi Lancer Ralliart - wyścigówka na co dzień -...
adaś, bardzo dobre i prawdziwe podsumowanie.
Szymon89
2014-01-06, 23:37 Mitsubishi Lancer Ralliart - wyścigówka na co dzień -...
Mam Rallyarta 2009 rok i powiem wam ze ten samochód to jest niepozór na drodze. stanąłem ostatnio na drodze z takowym golfem i miał problem. na odcinku 100 metrów o całą długość auta poszedł. Więc nie ważne czym jeździsz. Ważne jakim kierowcą jestes i co potrafisz z maszyny wyciągnąć...
pilocik
2014-08-28, 06:16 Mitsubishi Lancer Ralliart - wyścigówka na co dzień -...
ze względu na tylny napęd w ralliarcie podłoga bagażnika jest podniesiona a co za tym idzie jest problem z włożeniem butli w miejscu koła zapasowego więc jeśli chodzi o LPG to pozostają 2 rozwiązania, albo bojler albo wyścielina podłogi bagażnika jeszcze wyżej. Bo jeśli chodzi o silnik 2.0 turbo to gazuje się bez problemu.
sti
2015-02-19, 12:51 Mitsubishi Lancer Ralliart - wyścigówka na co dzień -...
nie wiem czemu w ogóle przy takim aucie jest gadka o LPG. Świetny pomysł kupowac sobie auto 2.0 turbo za kilkadziesiąty tysi i robić z niego kuchenkę gazową bo dużo pali haha jak pali za dużo to se kupić pande 1.0!! a nie bonzo wyscigowiec na pokaz - smiech...