Forum samochodowe » Volkswagen forum » Komentarze do: Volkswagen Golf VI 1.4 TSI -...
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Komentarze do: Volkswagen Golf VI 1.4 TSI -...

Autor Wiadomość
V10.pl


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 16776540

Post2010-09-23, 20:05      Komentarze do: Volkswagen Golf VI 1.4 TSI -... Odpowiedz z cytatem
 
Reklamy
Prix


Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 14

Post2010-09-23, 20:05      Komentarze do: Volkswagen Golf VI 1.4 TSI -... Odpowiedz z cytatem
Ja bym dodał do tego bardzo dobre wyniki w kwestii bezpieczeństwa. Potwierdziły to testy EuroNCAP.
 
Toolbox


Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 0

Post2010-09-24, 05:54      Komentarze do: Volkswagen Golf VI 1.4 TSI -... Odpowiedz z cytatem
Cóż jeśli ktoś chce mieć 160 KM w aucie kompaktowym i 8 sekund do setki to zużycie paliwa w przedziale 6-9 litrów jest chyba oczywiste. Nawiasem mówiąc po "nauczeniu" się tego silnika i jego charakterystyki można spalać naprawdę niewiele.
 
ARON I've got a Hemi
Wyłącz światła - włącz myślenie! (www.dadrl.pl)

Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 1763

Post2010-09-25, 23:39      Komentarze do: Volkswagen Golf VI 1.4 TSI -... Odpowiedz z cytatem
Jestem ciekaw jego wytrzymałości - od ilu lat jest montowany w autach? Z tego, co wyczytałem w niemieckiej prasie (pro-niemeickiej motoryzacji sprzyja, więc byłem zaskoczony) są poważne problemy z tymi silnikami, bo coś w nich często piszczy nawet po wielu naprawach - bodaj świerszcz tkwi w alternatorze?
 
Toolbox


Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 0

Post2010-09-28, 06:10      Komentarze do: Volkswagen Golf VI 1.4 TSI -... Odpowiedz z cytatem
Silnik TSI debiutował w 2005 roku w Golfie V i jest jednostką udaną i bezawaryjną. Oczywiście były jakieś problemy wieku dziecięcego ale obecne modele z tymi silnikami sa od nich wolne. Co do wytrzymałości to w testach fabrycznych 1,4 TSI o mocy 140 KM wytrzymywał 450 tys km, przy czym turbina i kompresor podlegaja wymianie po ok. 200-250 tys km (czyli jak w każdym doładowanym silniku)
 
ARON I've got a Hemi
Wyłącz światła - włącz myślenie! (www.dadrl.pl)

Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 1763

Post2010-09-28, 22:43      Komentarze do: Volkswagen Golf VI 1.4 TSI -... Odpowiedz z cytatem
To ja już nawet nie pytam o koszt tej turbiny+kompresora, bo to pewnie jak w dobrym aucie po tuningu... Na testy fabryczne patrzę z dystansem, bo duży % w nich to papka marketingowa. Utwierdzam się w przekonaniu, że nie ma to jak solidny silnik wolnossący - na dłuższą metę nie do pokonania.
 
ddst Skoda
Octavia wersja czołgowa :P

Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 76
Miasto: Kraków

Post2010-10-02, 18:58      Komentarze do: Volkswagen Golf VI 1.4 TSI -... Odpowiedz z cytatem
I tu trzeba się zgodzić z ARONEM że na dłuższą metę silnik wolnossący jest po prostu tańszy w utrzymaniu. Ale prawda jest taka że drugi właściciel dla koncernów samochodowych jest mniej ważny bo on zanim się dorobi (jeśli w ogóle się dorobi) nowego samochodu to trochę mija i nikt specjalnie nie chce się z nim liczyć bo nie jest powiedziane że kupi ich produkt. Idąc tym tropem koncerny projektują samochody na ~250tys. km bo po takim przebiegu na zachodzie zmienia się samochód na nowy, mało tego w dzisiejszych czasach gdy koncerny posiadają duże zasoby danych i duże moce obliczeniowe stosunkowo łatwo jest zaprojektować samochód na taki dystans przez co staje się on bardziej opłacalny dla producenta.
 
prawda





Post2011-12-28, 17:58      Volkswagen Golf VI 1.4 TSI - perfekcjonista - nasz test Odpowiedz z cytatem
prefekcjonista z awaryjnym rorządem beznadzieja
 
zcx





Post2012-02-11, 22:31      Volkswagen Golf VI 1.4 TSI - perfekcjonista - nasz test Odpowiedz z cytatem
Cóż ... Same ochy i achy - rzeczywistość jest jednak troszkę odmienna. Nie radzę się decydować na ten silnik - lepszym wyjściem jest TSI 122. Ma trochę mniej mocy ale tez jest bardziej dopracowany i poza ew problemami z rozrządem (rozciągający się łańcuch - w egz od maja 2011 jest już inny łańcuch i inny napinacz) większych problemów nie sprawia. Co do reszty: niestety nadal dużo problemów wieku "dziecęgo" typu: trzeszczenie plastików w drzwiach, szybkie wybijanie tulejek drążka stabilizatora, terkoczący filtr paliwa, wibrujące przewody paliwowe czy niedopracowany mechanizm linek przekazujących ruchy gałki zmiany biegów - skrzypienie, trzeszczenie. Generalnie tego typu rzeczy nie powinny mieć miejsca w tym samochodzie. To że występują niestety świadczy o tym że pewne elementy golfa są robione na zasadzie "obniżamy koszty" a potem tłumaczymy nabywcom że TTTM. Ogólnie samochód się fajnie prowadzi a silnik TSI 122 KM jest całkowicie wystarczający i do małych i do większych szaleństw. Kupując samochód warto znaleźć sobie dobry serwis ktory w/w usterki potrafi wyeliminować. Wówczas radość z jazdy będzie oczywista.
 
84did


Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 0

Post2012-02-22, 09:52      Komentarze do: Volkswagen Golf VI 1.4 TSI -... Odpowiedz z cytatem
ja mam ta jednostke w Polo Smile i jestem niesamowicie zadowolony!
przyjemnosc z jazdy nie do opisania Smile 180PS po wcisniecu gazu cieszy nieziemsko...
i pali sporo mniej od golfa... wczesniej mialem punto 1.9JTD i musze powiedziec ze spalanie w moim polo jest niewiele wieksze a jest 100PS wiecej...
 
Forum samochodowe » Volkswagen forum » Komentarze do: Volkswagen Golf VI 1.4 TSI -...
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: