Nowy Park Assist, Dynamic Light Assist, blokada mechanizmu różnicowego XDS, Side Assist, itd. Mało, która limuzyna w tej klasie może pochwalić się tyloma rozwiązaniami.
Dokładnie zgadzam się z Prixem żadna limuzyna nie oferuje tylu rozwiązań, Passat posiadat system rozpoznający stopień zmęczenia kierowcy, czy funcję pomocniczą w czasie dojścia do samochodu z bagażami EasyOpen. Ale jedną z nowości którą może się pochwalić to nowy silniki 2,0 BlueTDI który spełnia już normę Euro6
ARON
I've got a Hemi
Wyłącz światła - włącz myślenie! (www.dadrl.pl)
I Wy naprawdę sądzicie, że miarą dobrego auta są te elektroniczne pierdoły w 99% tak naprawdę prawdziwemu kierowcy do szczęścia kompletnie niepotrzebne? Z całym szacunkiem dla Was, ale czasami myślę, że ludzie zapominają po co jest auto i jak się nim jeździ... Jak w realnym świecie sprawdzi się diesel "Blue", to się jeszcze okaże - filtry cząstek stałych to jak na razie niewypał!
ARON postępu nie zatrzymasz, akurat teraz VW postanowił trochę powyprzedzać konkurencję, za chwilę ktoś inny pokaże coś nowego. Nie możesz cały czas tkwić w epoce samej kierownicy i pedałów
ARON
I've got a Hemi
Wyłącz światła - włącz myślenie! (www.dadrl.pl)
Pewnie, że nie powstrzymam, ale ten czasami powoduje, że się wręcz cofamy w rozwoju, co akurat dobrze widać po nowych autach, w których nawet z głupią sprawą jak przepalona żarówka trzeba gnać na (autoryzowany) serwis lub jeszcze pół silnika rozbierać - zgroza!