Czesc nie chcialbym ciebie w blad wprowadzac. Ciezko tak bez samochodu zdiagnozowac Twoj problem a warsztaty ktore po podlaczeniu kompa mowia ze nie ma bledu i kasuja Ciebie bez ustalenia usterki to powinni zmienic dzialanosc raczej bo komp tylko pomaga a nie jest mozgiem sa bledy mechaniczne ktore komputer nie wykrywa i trzeba swojego mozgu i doswiadczenia troche odpalic. W tych silnikach pada pompa paliwa , turbina , walki rozrzadu.
To co piszesz to mozna by bylo sprawdzic walki czy nie sa wytarte wydaje mi sie jak pamietam ze nawet wystarczy odkrecic korek od wlewu oleju i spojrzec na krzywki czy nie maja progu. A pasek piszczy albo dziwne dzwieki wydaje wielorowkowy ? Moze tez warto sprawdzic sprzegielko na alternatorze czy nie stoi jesli takowe posiada. W manualnej skrzyni stawialbym tez na kolo zamachowe dwumasowe ale u ciebie automat. Moglbys podjechac do pompiarzy na sprawdzenie dawki i kata pompy paliwa.
Chociaz jak kupiles i od samego poczatku tak bylo to w zasadzie moze byc wszystko. Rok temu robilem bmw silnik nie rowno chodzil zdiagnozowanie zajelo chwile bo klient powiedzial ze przejechal sie po wodzie i samochod zgasl no i okazalo sie ze korbowod lekko sie zgial

na tyle ze stracil deko kompresje i to wystarczylo samochod z 2011 a juz korbowod do wymiany
Wiec tak jak mowilem na wstepie bez samochodu ciezko cos w 100 % tobie doradzic co jest grane