Zamiast wrozyc nalezy podlaczyc VAG-a i sprawdzic:
Uruchomic auto, rozpedzic do 2000obr.min na 3 lub 4 biegu. Wcisnac pedal gazu do oporu i tak trzymac odczytujac:
1) przeplywomierz tzw , w bloku wymaganym i odczytanym wartosci maja byc jednakowe, w odczytanym nawet wiecej niz wymagane. Tak zwane dwa odczyty MAF (specified),MAF (actual).
2) Cisnienie jakie generuje sprezarka. Rowniez tak samo.
Zanim tym sie zajmie, warto sprawdzic szczelnosc przewodu, ktory leci od gruszki przy turbinie, ktora steruje zmienna geometria do zaworu N75 jak i sama gruszke, czy juz nie zgnila. Ciegno gruszki powinno po odpaleniu samochodu przesunac lopatki turbiny w pozycje skrajna i po wylaczeniu i odczekaniu chwili w odwrotna rowniez skrajna.
@Rysiek, tu nie zapiekaja sie wtryski, a wlasnie lopatki od zmienej geometrii, jak ludki jezdza ze zgnilymi mieszkami, nieszczelnymi przewodami, uwalonym N75 lub uprawiaja PSJ
