Forum samochodowe » Volkswagen forum » Passat B6 2.0 - TDi czy FSi?
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Passat B6 2.0 - TDi czy FSi?

Autor Wiadomość
OmikronHertum


Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 71

Post2009-01-05, 19:00      Passat B6 2.0 - TDi czy FSi? Odpowiedz z cytatem
Słyszałem, że B6-tki są dosyć awaryjne nie wiem czy to prawda...
Który silnik jest godny polecenia 2 litrowy diesel czy benzyna?? Chodzi mi o bezawaryjność...
 
Reklamy
daro68901


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 41

Post2009-01-07, 21:08      Passat B6 2.0 - TDi czy FSi? Odpowiedz z cytatem
zdecydowanie TDI
 
Toolbox


Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 0

Post2009-01-15, 10:35      Passat B6 2.0 - TDi czy FSi? Odpowiedz z cytatem
Wiesz 2,0 TDI z pompowtryskiwaczami o mocy 140 KM był na początku bardzo awaryjny i lista usterek nie nastrajała optymistycznie, teraz jest juz zmodyfikowany 2,0 TDI z układem zasilania commonrail, jak twierdza w VW ma być całkowicie niezawodny. Na pweno jest zdecydowanie cichszy i ma lepszą kulture pracy. Co do awaryjności - poożyjemy zobaczymy.

Natomiast 2,0 FSI o mocy 150 koni dla odmiany jest bardzo udany i nikt na niego nie narzeka. Mocy wystarcza, spala w normie. Ogólnie trzeba się zastanowić ile jeździsz i cz na pewno potrzebujesz diesla? Poza tym jeśli auto ma byc używane - nie ryzykuj kup FSI, jeśli nowe z salonu - może być i TDI ale będzie znacznie droższe.
 
gregorgarage


Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 16

Post2009-01-19, 09:09      Passat B6 2.0 - TDi czy FSi? Odpowiedz z cytatem
zdecydowanie fsi. 2.0 tdi na pompowtryskiwaczach to totalna porazka VAG. Poczawszy od awaryjnych pompowtrysiwaczy poprzez chlodnice spalin a skonczywszy na notorycznie pekajacych glowicach. Mamy w serwisiw conajmniej 2 sztuki tygodniowo na ubytki plynu chlodzacego. Pekaja plaszcze wodne pomiedzy kanalami ssacymi i kanalem wodnym.
 
Forum samochodowe » Volkswagen forum » Passat B6 2.0 - TDi czy FSi?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: