Forum samochodowe » Volkswagen forum » Problem ze skasowaniem serwisu
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Problem ze skasowaniem serwisu

Autor Wiadomość
Z volkswagen
touran

Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 3

Post2007-12-31, 08:15      Problem ze skasowaniem serwisu Odpowiedz z cytatem
Panowie jestem posiadaczem tourana 2.0tdi 2004r. 140Ps i mam małe pytanie,właśnie na komputerze zaświecił mi się napis serwice 1900km.Czy jest opcja skasowania serwisu we własnym zakresie,czy trzeba się z tym udać do warsztatu?.I może doradzicie mi jaki olej zalać do silnika z przebiegiem 150.000(nigdzie pod maską nie ma naklejki jaki jest zalany).
Może ktoś mi jeszcze podpowie co jaką ilość kilometrów producent zaleca wymianę oleju w silniku i rozrządu.Pozdrawiam
 
Reklamy
Rysiek


Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 9624

Post2007-12-31, 12:25      Problem ze skasowaniem serwisu Odpowiedz z cytatem
olej i filtry wymieniaj w tym silniku co 12-15 tys km max na naszych drogach i olej co mowi producent

rozrzad zmieniaj co 90 tys
 
Z volkswagen
touran

Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 3

Post2007-12-31, 15:48      Problem ze skasowaniem serwisu Odpowiedz z cytatem
I dziękuję bardzo,może kolego mógłbyś mi podpowiedzieć coś na temat tego serwisu.
 
Z volkswagen
touran

Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 3

Post2008-01-05, 16:29      Problem ze skasowaniem serwisu Odpowiedz z cytatem
Naprawdę nikt nie wie jak to zrobić?
 
ucho1973


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 1

Post2008-03-02, 17:57      Problem ze skasowaniem serwisu Odpowiedz z cytatem
Witam
Jestem od niedawna posiadaczem VW passata 1.9 z 2002r wyświetliła mi się inspekcja i odliczało mi kilometry do serwisu. Teraz zapaliła mi się kontrolka oleju na żółto a stan oleju na bagnecie jest ok. Jak to skasować?
 
lewandek Mercedes-Benz
W126 420SE

Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 4212
Miasto: Gorzów Wlkp.

Post2008-03-02, 18:22      Problem ze skasowaniem serwisu Odpowiedz z cytatem
Moze warto wymienic olej i dopiero skasowac przypomnienie o serwisie? Czy jak stan oleju jest ok, to nie bedziesz go wymienial?
 
daro68901


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 41

Post2008-10-02, 16:15      Problem ze skasowaniem serwisu Odpowiedz z cytatem
do VW w dieslu polecam olej Castrol EDGE
 
patryk1000099999 Fiat 126p


Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 9

Post2008-10-02, 18:46      Problem ze skasowaniem serwisu Odpowiedz z cytatem
moim zdnaiem olej sie wymienia co 10 tys kilometrow ale to tez zalezy od olejów
 
patryk1000099999 Fiat 126p


Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 9

Post2008-10-02, 18:46      Problem ze skasowaniem serwisu Odpowiedz z cytatem
a rozad co 70
 
lewandek Mercedes-Benz
W126 420SE

Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 4212
Miasto: Gorzów Wlkp.

Post2008-10-02, 19:41      Problem ze skasowaniem serwisu Odpowiedz z cytatem
Rozrząd w cywilizowanej części Europy co 120, w Polsce co 90.
 
mas21


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 5

Post2009-02-16, 18:34      Problem ze skasowaniem serwisu Odpowiedz z cytatem
patryk1000099999 napisał:
a rozad co 70


Rozrząd co 70 tyś ale to też zależy jakie zalożyło się materiały jeżeli knecht to ok a jeżeli jakać chińszczyzna to nie wypowiadam sie
 
mas21


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 5

Post2009-02-16, 18:38      Problem ze skasowaniem serwisu Odpowiedz z cytatem
Z napisał:
Panowie jestem posiadaczem tourana 2.0tdi 2004r. 140Ps i mam małe pytanie,właśnie na komputerze zaświecił mi się napis serwice 1900km.Czy jest opcja skasowania serwisu we własnym zakresie,czy trzeba się z tym udać do warsztatu?.I może doradzicie mi jaki olej zalać do silnika z przebiegiem 150.000(nigdzie pod maską nie ma naklejki jaki jest zalany).
Może ktoś mi jeszcze podpowie co jaką ilość kilometrów producent zaleca wymianę oleju w silniku i rozrządu.Pozdrawiam


Witam

UWAGA !!!

1. Do silników 1,9 TDI R4 czyli rzędowych m.in. o oznaczeniach AWX, AVF, AVB, AJM, BKE oraz 2.0TDI - BLB, BNA, opartych na systemie pompowtrysków czyli PD, należy stosować olej spełniający normy:
505.01 lub 506.01 lub 507.00
Sprawdzone, godne polecenia oleje to:
MOTUL SPECIFIC VW 505.01
SPECIFIC VW 506.01
SPECIFIC VW 507.00
Castrol SLX Professional Powerflow VW Longlife III 5W-30 stosowany przez ASO

UWAGA !
Ze względu na sporą ilość podróbek oleje kupujemy tylko z pewnego źródła, na oleju oraz filtrach się nie oszczędza
Oleje należy ze względu na trwałość silnika - turbosprężarka - wymieniać najpóźniej po osiągnięciu przebiegu 15.000 km lub po okresie 1 roku od wymiany. Tryb long-life nie jest polecany ze względu na trwałość turbiny.
Oleje o specyfikacji 505.01 mają dodatek azotku litu i dwusiarczku molibdenu (co służy m.in. smarowaniu pompowtrysków)
MOTUL SPECIFIC 505 01/502 00/505 00
5W40
(POMPOWTRYSKIWACZE!!!)
Pozdrawiam
Ja mam Paska 2001 r 1,9 TDI 131 koników i taki stosuję, ale wybór należy do ciebie
 
Forum samochodowe » Volkswagen forum » Problem ze skasowaniem serwisu
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: