Przeładowania turbiny w Octavi - komu się udało naprawić?
Autor
Wiadomość
livid
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 6
2009-03-12, 13:35 Przeładowania turbiny w Octavi - komu się udało naprawić?
WITAM WSZYSTKICH ZMARTWIONYCH NIEPRAWIDLOWA PRACA ELEKTRONIKI
zaczynam nowy watek poniewaz uwazam ze sprawe raz na zawsze trzeba zakonczyc i zebrac w jednym mejscu porady (wiec prosze nie wpisywac postow moja auto sie popsuło)
ASO na nasz problem ma jedno rozwiazanie "prosze wymienic turbosprezarke"
z wielu watkow ktore dotychczas przeczytalem wynika ze wcale tak nie musi być !
nasze auta zachowuja sie podobnie predkosc 100-120km/h przeladowanie turbiny utrata mocy. wylanczamy silnik i ponownie go wlanczamy, wszystko gra autko smika az predkosc wzrosnie ponownie do 100-120km/h
WSZYSCY CI KTORZY MIELI TEN PROBLEM I UPORALI SIE ZNIM LUB ZNAJA GO Z ATOPSJI NP: NAPRAWILI COS TAKIEGO
PROSZENI SA O WPISYWANIE WSZELKICH POTRZEBNYCH INFORMACJI NA TYM FORUM
SAM MAM TEN PROBLEM I CHCE RAZ NA ZAWSZE SIE GO POZBYC
OTO MOJA HISTORIA
OCTAVIA Z 2004 ROKU W 2007R WYMIANA TURBINY Z PRZYCZYN WYMIENIONYCH WYZEJ, NIEPRZEJMOWALEM SIE BO BYLA NA GWARANCJI
PO 6 MIESIACACH NOWA TURBINA NAWALILA, W SERWISIE W LODZI zimny NA WOJTOWSKIEJ PODLACZYLI KOMPA VGA wyszlo im ze przeplywomierz. w servisie zimny na rzgowskiej wyszlo ze nie przeplywomierz tylko turbina.
jak zbesztalem ich z blotem wyczyscili nagar i 6 miesiecy nie bylo problemu az do dzis.
teraz gdy mowia mi ze tzreba zregenerowac roczna turbine szlak mnie trafia i mowie STOP
WPISUJCIE KOLEDZY SWOJE DOSWIADCZENIE W TYM TEMACIE NIECH SERWISY NIE NACIAGAJA NASZ WIECEJ
rsinczak@wp.pl
660-661-053
Reklamy
Tomek
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 673
Miasto: Rzeszów
2009-03-12, 16:56 Przeładowania turbiny w Octavi - komu się udało naprawić?
Zmieniłem nazwę tematu żeby nie brzmiała "onetowo" tj. "kto naprawił turbinę - wpisujcie miasta".
ddst
Skoda
Octavia wersja czołgowa :P
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 76
Miasto: Kraków
2010-07-31, 19:53 Przeładowania turbiny w Octavi - komu się udało naprawić?
Problem tkwi w kabelkach. Mianowicie turbina jest podpięta do dwóch czujników które znajdują się przy górnej linii komory silnika. Czujniki połączone są ze sobą z turbiną, zaworem (bodajże N75, ale pewien nie jestem) ze świecami o ile mnie pamięć nie myli oraz z filtrem powietrza i chyba z czymś jeszcze ale to nie istotne. Istotne jest to żeby posprawdzać wszystkie kabelki odchodzące od tych dwóch czujników bo być może że któryś jest przecięty, trzeba je niestety wyjmować z pancerzyków bo u mnie np kabel był rozpołowione ale był osłonięty pancerzykiem i nie było tego widać po za tym u mnie jeszcze wypiął się kabel dochodzący do filtra powietrza. Po załataniu i włożeniu kabelków na swoje miejsce problem występuje na 4 biegu dopiero przy 170km/h także możliwe że któryś czujnik jest walnięty z tym że ja najpierw zacznę od wymiany całego okablowania do tych czujników później ewentualnie wymienię czujnik. Mam nadzieje że pomogłem.
Pozdrawiam.