Forum samochodowe » Volkswagen forum » Sharan problem z turbinka
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Sharan problem z turbinka

Autor Wiadomość
kafilomza

Post2009-03-07, 21:26      Sharan problem z turbinka Odpowiedz z cytatem
Na poczatek witam wszystkich. Szukalem na forum o problemie ktory wystapil w moim aucie( tzn mam calkowity brak zalaczania sie turbinki). Na forum pisaliscie duzo o tym ze problem po zgaszeniu silnika znika, u mnie jednak sie to nie dzieje nawet po dluzszej przerwie jest tak samo dzis podlaczalem sie pod komputerek u mechaniorka w moim miescie pierw pokazalo: brak zasilania na zaworze ssacym, pozniej nieszczelnosc, a po 3razie z kolei ze przewody sa zamienione. Prosze o pomoc, dodam ze jestem laikiem w silnikach diesla wiec prosze op jak najszegolowsze wyjasnienie co mam dzialac. Dodam ze moj silnik to 1,9 TDI 110Ps. Z gory dziekuje

Reklamy
mechanik arczan 84-24 Mercedes
Bmw 730 i Mercedes L609D Nissan Maxima 3.0 V6, Passat B5 2.8V6 SYNCRO ( NIE 4Motion )

Miasto: Bielsko-Biala

Post2009-03-08, 16:09      Sharan problem z turbinka Odpowiedz z cytatem
skad jestes kolego!!?? bo jest ostatnio dosc duzo tych przypadków... jak cos to dzwon.... 880638681

kafilomza

Post2009-03-09, 08:49      Sharan problem z turbinka Odpowiedz z cytatem
No ja jak wskazuje moj login jestem z Lomzy

mechanik arczan 84-24 Mercedes
Bmw 730 i Mercedes L609D Nissan Maxima 3.0 V6, Passat B5 2.8V6 SYNCRO ( NIE 4Motion )

Miasto: Bielsko-Biala

Post2009-03-09, 10:37      Sharan problem z turbinka Odpowiedz z cytatem