Ta strona wykorzystuje "pliki cookie" zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w naszej Polityce prywatnościNie pokazuj
2008-05-09, 21:38 Subaru Impreza GT - PYTANIE CO DO CEN
Witam. Mam nadzieje że mi doradzicie ponieważ sam nie moge sobie odpowiedzieć na to pytanie heh. Mianowicie szukam dla siebie Subaru imprezy GT turbo rocznik od 1996 do 99. Coś takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5165636 Jestem studentem i tu nasuwa się pytanie " czy będzie mnie stać na utrzymanie". Przejrzałem stronki o danych technicznych i większość jest zgodna iż GT TURBO pali od 10 wzwyż. Czyli powiedzmy że przy spokojnej jeździe po mieście ile wam spala? Rozumiem że jak dzikuje to nawet do 20 może dojść. Drugia żecz opłaty... niegdy nie byłem w tym dobry a Polska lubi ściągnąć heh, ile płacicie na rok opłat? Chodzi mi o AC OC i NW. Bardzo był bym wdzięczny wszystkim posiadaczom za pomoc.
2008-05-09, 22:41 Subaru Impreza GT - PYTANIE CO DO CEN
Uzywajac go jedynie w sobotnie wieczory moze jakos dasz rade.
Swoja droga, zadbana Impreza GT to jakies 40-50 tys zl i raczej w tym przypadku wyjatkowo i zdecydowanie nie szukałbym okazji...
NOoWY
Miasto: Łódź
2008-05-10, 08:51 Subaru Impreza GT - PYTANIE CO DO CEN
hmm no niby macie racje lepiej wydać więcej kasy a potem nie żałować, ale wracając do tematu... jak sądzicie ile wyniosą opłaty? Hmm ja szukam tak do 23 tysi. Wiecie ciężko z kaską
Rysiek
2008-05-10, 10:49 Subaru Impreza GT - PYTANIE CO DO CEN
sluchaj co ci kolega wyzej napisal lepiej, jesli kupisz gowno za 23tys to dolozysz kolejne 20tys w ciagu roku, albo auto bedzie stalo i rdzewiało pod blokiem nieruchomwe
markus
SUBARYNKA SKUBI
IMPREZA
Miasto: Chełm
2008-05-11, 11:10 Subaru Impreza GT - PYTANIE CO DO CEN