Witam
czy jest jakas roznica miedzy ustawianiem zbieznosci? A mianowicie Pan ktory wykonuje badania techniczne ustawil mi zbieznosc na plycie HEKA a wyswietlenie pomiaru bylo widoczne na duzym wyswietlaczu ktory pokazal odchylenie o 4mm, sprawdzil w ksiazeczce ze Altanka ma miec 0 mm wiec wjechal, wszedl do kanalu podkrecil i znowu wjechal i znowu podkrecil cos w zawieszeniu i tak 3 razy az pokazaly sie zera na wyswiatlaczu. Natepnie bylem w serwisie seata w Elblagu i zaczelismy dyskutowac o zbieznosci i panowie sie ubawili tym sposobem ustawiania zbieznosci bo wg nich tylko plyty zaczepione na kazdym z kol i pomiary laserowe sa akceptowalne. Czy mozliwe jest ze Pan z diagnostyczne stacji odwalil fuszerke i tak ustawia sie zbieznosc w kosiarkach a nie w samochodach. Panowie z serwisu stwierdzili ze wcale nie musi zbierac opon tylko auto nie bedzie sie juz tak dobrze prowadzic. Czy chcieli mnie naciagnac?
kto ma racje?? nie chce wywalac kasy ze wzgledu na rozne opinie u roznych ludzi z ktorych kazdy ma racje
dzieki za info
Dawi1973
|