jezdzilem tym modelem volvo .Samochod byl wypozyczony z uplands uppsala .Co do wrazen to musze przyznac ze dosyc miekie ma zawieszenie i wygodnie sie tym jezdzi.Czuc ciezar przedniej maski przez co samochod nie jest autem sportowym a raczej mozna go nazwac czolgiem turystycznym.Bardzo slabo reaguje na zmiany kierunku jazdy i przy szybkich ruchach kierownica przud auta zczyna myszkowacPrzy normalne rekreacyjnejj jezdzie nie czuc tego az tak bardzo.Bardzo niepodobalo mi sie stare wykonczenie wnetrza.Siedzi sie jak w obudowanym kokonie.Czlowiek ma wrazenie ze w srodku jest bardzo malo miejsca i ze sie ma szybe tuz przed glowa.Odstep do pasazera tez nie jest jakis wielki.W chryslerze voyagere czulem przestrzen a w tym volvo to nie ma takiego uczucia.Mozna klaustrofobi sie nabawic.Przud tego auta musi byc bardzo ciezki poniewaz ciagle siada zbierznosc przednich kol i lozyska.W sumie ciezki przod pomaga w prowadzeniu w zimie ale w lecie to jest dodatkowy balast ktory czysci zbiornik paliwa bardzo szybkio.Musze dodac ze jestem zawiedziony zuzyciem paliwa.Oczekiwalem ze auto w 2014roku bedzie palilo mniej niz te volvo z 1994.Nic bardziej mylnego.Auto nie jest ekonomiczne i takim nie bedzie jak na razie.Ze spalaniem 10 litrow na sto to mozna miec porsche z przyspieseniem 5,5 i predkosci 250 km.Cena nowego wolvo nieadekwatna do jakosci wnetrza i jakosci podzespolow.Nikomu nie polecam tego samochodu chyba ze volvo ze starej seri.Volvo: S40/V40z silnikiem renault 1,9dci to porazka Volvo 2.3-2.5 Polecane silniki • Pojemność: 2319- 2521 cm3 • Moc: 140-350 KM • Stosowane nazwy: 2.4, 2.4i, T5, T5R ,Silniki trwale ale bez turbo i automatycznej skrzyni biegow
|