nie ma ten silnik takiej wady jak padajacy przeplywomierz co za bzdura
KAZDY silnik z turbodoladowaniem, diesel czy benzyna, szczegolnie z grupy VAG wymaga wymiany przeplywek, szczegolnie jak sie jezdzi po wodzie, wilgoci itp, min co 60 tys km, nie jest to zadna ani wada, tak samo jak nie jest wada koniecznosc wymiany klockow jak sie skoncza, ani tego szczegolnie silnika tylko wszystkich z turbo
po drugie co to za porownanie w ogole silnika turbo do silnika wolnossacego z pytaniem co jest lepsze? do czego? pod jakim wzgledem lepsze? to pytanie jest bez sensu, dla jednego lepszy jest jeden, dla drugiego drugi, zalezy co kto lubi i potrzebuje
1.8T duzo mniej pali ok 8l, pieknie swiszcze, mozna zalozyc BOV, ladnie ciagnie, moze miec moc od 150 do 250KM
2.3 duzo wiecej pali, za to nie swiszcze, ale ladnie brzmi i moze byc glosny, a turbo nigdy sie tego zrobic nie da, tansza jest jego eksploatacja za to w przypadku usterek
i tak mozna mnozyc wady i zalety zaleznie od tego co kto lubi
|